Home Forums Leesclub 45: Waanidee Waanidee, Voor het lezen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 55

Cover : Ik vind de cover wel mooi, vooral de kleur en de afbeelding van het huis. Het maakt nieuwsgierig en vind het zeker goed passen bij een thriller. De tekst vind ik slecht leesbaar en waanidee had van mij kleiner gemogen. Maar als ik het in een winkel had zien liggen had het mij zeker nieuwsgierig genoeg gemaakt om op te pakken en te bekijken!

Auteur : Ik ken de auteur nog helemaal niet. Al kom ik haar naam nu wel steeds tegen op social media. Maar dat zal ook komen doordat ik meedoe aan deze leesclub en de naam me nu meer opvalt. Ik ben dus heel benieuwd naar het boek.

Verwachtingen : Ik verwacht natuurlijk een spannend boek en verder laat ik me verrassen. Ben heel benieuwd wat voor belangrijke taak Opa aan Victor heeft gegeven.

sanhan
    Bijdrager
    Post count: 52

de cover: De cover spreekt me direct aan, het huis ziet er toch wel griezelig uit, zeker met de groenige schijn.
    De titel vind ik iets minder mooi, het lettertype dan bedoel ik.

auteur: Ik ken Karen Hazendonk niet en ben benieuwd of het klikt tussen ons.

verwachting: Afgaande op de korte inhoud gaat het spannend worden.

Boeklovers
    Bijdrager
    Post count: 12

Cover: Een guur aandoende cover. Het grijsgroene vind ik persoonlijk goed passen bij een thriller, het sinister huis op de achtergrond geeft me al kriebels.
    Auteur: Auteur heeft al een aantal thrillers op haar naam staan die goed gesmaakt worden, dus ben er zeker van dat dit boek ook goed zal zijn.
    Verwachting: Mysterieuze achterflaptekst welke mijn aandacht even goed trokken als de cover. Hopelijk voldoet het verhaal aan mijn verwachtingen.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 169

Het huis op de grijsgroene cover zal er een grote rol in spelen. De grijsgroene kleur heeft wel iets duisters over zich en met de grote groene letters erop is het een mooi rustig geheel.

De tekst op de achterkant geeft een mooie inkijk op het verhaal. precies genoeg om getriggerd te zijn om het te gaan lezen en het mysterie rondom Bronckhorts en zijn vader te ontdekken. Maar wat houdt de uitverkorene in…. Je kan met de uitverkorene een aantal kanten op. Ik ben nieuwsgierig en wil graag weten wat het allemaal gaat brengen en wat het inhoudt om de uitverkorene te zijn.

Van Karin Hazendonk heb ik haar debuutthriller gelezen en wat nu natuurlijk een bepaalde verwachting schept omdat ik het destijds met veel plezier heb gelezen. “Waanidee” is inmiddels haar derde thriller en verwacht een schrijversgroei te zien in “Waanidee”

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.