Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 08: Masterplan Vragen aan Pjotr Vreeswijk

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 20

Hai Pjotr

Ik heb even snel de reacties hierboven gelezen en je zegt zelf al dat je een James Bond achtig boek wilde schrijven dat is aardig gelukt. Nu is mijn vraag gaat jouw boek in de toekomst ook verfilmd worden?? of zijn daar nog geen plannen voor?? Ik ben zelf een beelddenker en zag al een verfilming voor mij 😉

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager
    Post count: 58

Hoi Claudia,

Ik zou het natuurlijk te gek vinden en sta overal voor open. Ik ben blij dat het boek graag gelezen wordt, daar doe ik het immers voor. Een verfilming zou helemaal het einde zijn. Wie weet….

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

Echt vervelend om te lezen dat het er in het ebook veel vreemde fouten staan. Ik had deze klacht nog niet eerder gehoord. Balen zag 😠

Kan jij niets aan doen, foutje vd uitgeverij 🙂

Evy De Brabander
    Bijdrager
    Post count: 139

Hai Pjotr

Ik heb even snel de reacties hierboven gelezen en je zegt zelf al dat je een James Bond achtig boek wilde schrijven dat is aardig gelukt. Nu is mijn vraag gaat jouw boek in de toekomst ook verfilmd worden?? of zijn daar nog geen plannen voor?? Ik ben zelf een beelddenker en zag al een verfilming voor mij 😉

JA!!! Dat had ik nu ook echt!!! Wie wil je als hoofdrolspeler Claudje???? 😉

Evy De Brabander
    Bijdrager
    Post count: 139

Ik vind het echt leuk dat je alle vragen zo beantwoordt Pjotr!

Nee, ik schrijf zelf niet… Ik verzin altijd wel verhalen in mijn hoofd maar dat doet iedereen wel hou ik mezelf altijd voor. Ik zie het nog niet direct voor me hoe ik dat op papier moet krijgen! Maar…wat niet is kan nog komen! Zo zie je maar bij jezelf toch?

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager

hey Evy,

Ik vind het ook leuk om vragen te krijgen. Daar zit je voor in een leesclub toch? Maar je hebt gelijk hoor. Ik had echt tot op een paar jaar geleden echt geen flauw benul…. 0,0. En nu…. Ik vroeg me af of je schreef nav je vragen.

Fgoestoh
    Bijdrager
    Post count: 134

Hoi Pjotr, duidelijk dat iedereen zijn vragen voor zaterdag bewaard. Ik ben wel benieuwd waarom je Alex meer als politie agent neerzet dan als een echte James Bond. Soms komt Alex me wat wereld vreemd over, niet echt bereisd om het maar zo te zeggen. Ook mis ik op een paar internet dingetjes en een spionage satelliet de wat mee super spy gadjets etcetra, of zou dat komen door mijn ideeën van een internationaal opererende agent? Ik ben benieuwd naar je ideeën over Alex en zie je zaterdag. Antwoorden mag ook tot dan bewaren uiteraard.

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

Geen vraag, wel een (sorry, late) welgemeende proficiat voor het winnen van de ThrillZone Award voor beste thriller debuut 🙂 .

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager

Dank je Stefanie. Ik ben er ook heeeeel blij mee 😀

Caro1966
    Bijdrager
    Post count: 24

Hallo Pjotr geen “snertevent” vandaag maar hopelijk wel heel gauw een nieuwe datum, omdat ik toch met de vraag zit, stel ik hem hier even.
    Waarom heb je in het boek bijna aan het einde een deel 2 ingelast, als je gewoon door was gegaan had ik niets vreemds gemerkt.
    Er zitten ook niet heel veel dagen/uren tussen de twee delen dus waarom? Misschien vind iedereen het duidelijk maar ik kan het niet ontdekken 😉 Verder heerlijk boek hoor.

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager

hey Caro,

Ja jammer van dat snert event. maar ik heb begrepen dat we een andere datum plannen. Komt goed dus.
    Ja deel 2…. Goeie vraag. gevoelsmatig moest ik dat hier inlassen. Heb deze vraag trouwens al eens eerder gehoord. Het idee erachter is feitelijk de nieuwe fase waar het verhaal een gaat. We steken letterlijk de oceaan naar een ander werelddeel over. Suzanne is weg, Peter… Nieuwe bondgenoot… Nieuwe kansen…Deel2

hoop dat je ik je vraag een beetje beantwoord heb

groetjes

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.