8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 118

Ik lees dat als Oscar bij Astrid gaat eten dat hij een fles Kroatische wijn meeneemt. Waar komt dit exclusieve wijntje vandaag? Is in Nederland niet echt goed verkrijgbaar. Maar wel heel goed weet ik van mijn zakenreizen.

XKellllllyyyyyy
    Bijdrager
    Post count: 72

Hallo max,

Hoe ben je op het idee gekomen voor de juiste man te schrijven? Want uw karakters zijn soms misleidend

Max van Olden
    Bijdrager
    Post count: 10

Wat ik voor het schrijven soms doe is even wat muziek luisteren (de begintune van de serie The Bridge is erg spannend…) Het schrijven zelf gaat bij mij erg geconcentreerd. Ik werk zo’n twee a drie uur en dan is het meestal wel op. Tussendoor wil ik nog wel eens een rondje wandelen om even op adem of op ideeën te komen. Veel gekkere dingen kan ik er eigenlijk niet over zeggen…

Max van Olden
    Bijdrager

Ik lees dat als Oscar bij Astrid gaat eten dat hij een fles Kroatische wijn meeneemt. Waar komt dit exclusieve wijntje vandaag? Is in Nederland niet echt goed verkrijgbaar. Maar wel heel goed weet ik van mijn zakenreizen.

Haha, grappige vraag. Ik ken iemand die een handeltje heeft gehad in wijnen uit Kroatië. Die waren altijd erg goed. Verder ben ik overigens totaal geen kenner.

groet,
    Max

Max van Olden
    Bijdrager

Ik wilde graag een verhaal schrijven over groot onrecht dat iemand is aangedaan. Het leek me leuk om te onderzoeken hoe iemand omgaat met onrecht en hoe ver hij daarin wil gaan. Daarbij wilde ik ook al lang een verhaal beginnen met een advocaat die bij toeval een zaak krijgt tegen een advocaat die hij goed kent. Dat is me zelf eens overkomen en dat leek me een interessant gegeven. Die twee dingen samen hebben geleid tot de plot van De juiste man.

groet,
    Max

Fgoestoh
    Bijdrager
    Post count: 118

Ik zou zeggen als die nog een restpartij heeft die nog geen azijn is dan wil ik zijn adres wel hebben 🙂

maria burger
    Bijdrager
    Post count: 96

blz 233 de zinsnede eigenlijk mag hij zijn rijbewijs niet eens hebben. Combinatie met blz 261 : Jasper zei voel je dan niet dat het niet klopt. De gedachte krijg je (althans ik)Wellicht is het een ander (vader Elvira)geweest die de aanrijding heeft veroorzaakt. Is dit puur toevaldat ik zo denk of vooropgezet?

Max van Olden
    Bijdrager

Beste Maria,

Goed opgemerkt! Ik had echter niet in mijn hoofd dat de vader van Elvira het ongeluk had veroorzaakt omdat ik graag een bekentenis wilde van de man waar Oscar al twintig jaar achteraan heeft gejaagd..

Maar toch bedankt voor je opmerking.

groet,
    Max

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.