Home Forums Leesclub 54: Onderuitgehaald Vragen aan Loes den Hollander

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 697
    #10453 |

Heb je een vraag voor Loes den Hollander naar aanleiding van Onderuitgehaald

Stel hem hier, Loes gaat hem zeker voor je beantwoorden

Vraag en antwoord worden in het verslag van deze leesclub opgenomen

Sylvia Bleecke
    Bijdrager
    Post count: 9

Komen er personages in het boek voor die je linkt aan iemand die je persoonlijk kent?

Kaatje
    Bijdrager
    Post count: 62

Hoi Loes,

Leuk dat je in de leesclub zit!
    Er zijn al zoveel vragen aan je gesteld dat het moeilijk is om een leuke, interessante vraag te verzinnen.
    Ik vraag me af of jij daar nooit genoeg van krijgt/hebt om steeds dezelfde soort vragen te beantwoorden?

Bianca.Blok
    Bijdrager
    Post count: 12

Lieve Loes,

Wat een opgave om voor jou nog een vraag te bedenken aangezien ik jouw berichten op facebook op de voet volg, bij de druk van “Genadeklap” aanwezig mocht zijn en de interviews die je geeft die ik dus graag beluister…
    Maar er is me toch nog iets niet helemaal duidelijk.
    Jouw boeken worden door veel fans al jaar op jaar verslonden, wat is de leukste of juist niet prettige beoordeling over 1 van jouw boeken wat je altijd is bijgebleven??
    Ik ben benieuwd!

Liefs Bianca Blok

Loes den Hollander
    Bijdrager
    Post count: 5

Komen er personages in het boek voor die je linkt aan iemand die je persoonlijk kent?

Nee, alle figuren zijn fictie.

Loes den Hollander
    Bijdrager

Nee, alle figuren zijn fictie.

[/quote]

Hoi Loes,

Leuk dat je in de leesclub zit!
    Er zijn al zoveel vragen aan je gesteld dat het moeilijk is om een leuke, interessante vraag te verzinnen.
    Ik vraag me af of jij daar nooit genoeg van krijgt/hebt om steeds dezelfde soort vragen te beantwoorden?

Zeker niet, ik vind het contact met mijn lezers altijd leuk.

Loes den Hollander
    Bijdrager

Lieve Loes,

Wat een opgave om voor jou nog een vraag te bedenken aangezien ik jouw berichten op facebook op de voet volg, bij de druk van “Genadeklap” aanwezig mocht zijn en de interviews die je geeft die ik dus graag beluister…
    Maar er is me toch nog iets niet helemaal duidelijk.
    Jouw boeken worden door veel fans al jaar op jaar verslonden, wat is de leukste of juist niet prettige beoordeling over 1 van jouw boeken wat je altijd is bijgebleven??
    Ik ben benieuwd!

Liefs Bianca Blok

De eerste recensie ooit (van Vrijdag) was treurig, daar schrok ik van. De recensent meende dat Karakter na het vertrek van Esther Verhoef beter wat langer naar een nieuwe auteur had kunnen zoeken. Maar daarna regende het enthousiaste reacties van lezers en Vrijdag werd meer dan 100.000 keer verkocht. In de loop van de tijd leerde ik dat een recensie, goed of slecht, altijd de mening is van één persoon en ik weet al veel langer dat je nooit iedereen tevreden kunt stellen.

Hilde van den Bosch
    Bijdrager
    Post count: 23

Dag Loes,

Het is zo fijn om weer een nieuwe “Loes” te mogen lezen; ik zit weer helemaal in het verhaal. Het is moeilijk om een originele vraag aan je te stellen maar ik ga er vanuit dat geen enkele vraag stom is.

Ik vind het heel vreemd dat er nog geen een boek van je verfilmd is. Gaat dat nog ooit komen?

Typerend in je boeken zijn de korte hoofdstukken. Heb je bewust daarvoor gekozen? Hoe is dat eigenlijk ontstaan?

Ik ga snel verder lezen!

Hartelijke groet,
    Hilde

Loes den Hollander
    Bijdrager

Dag Loes,

Het is zo fijn om weer een nieuwe “Loes” te mogen lezen; ik zit weer helemaal in het verhaal. Het is moeilijk om een originele vraag aan je te stellen maar ik ga er vanuit dat geen enkele vraag stom is.

Ik vind het heel vreemd dat er nog geen een boek van je verfilmd is. Gaat dat nog ooit komen?

Typerend in je boeken zijn de korte hoofdstukken. Heb je bewust daarvoor gekozen? Hoe is dat eigenlijk ontstaan?

Ik ga snel verder lezen!

Hartelijke groet,
    Hilde

Wemmie
    Bijdrager
    Post count: 57

Dag Loes,

Allereerst bedankt voor de fijne leesuurtjes die je mij hebt bezorgd met je nieuwste thriller. Je bent onlangs van uitgeverij veranderd, heeft dat invloed op je boek gehad? Zijn de teksten wat explicieter dan anders? En is het verhaal vanuit Sigrid geschreven waardoor Wieke een meer bescheiden rol speelt?

Hartelijke groet, Wemmie

Loes den Hollander
    Bijdrager

Dag Loes,

Allereerst bedankt voor de fijne leesuurtjes die je mij hebt bezorgd met je nieuwste thriller. Je bent onlangs van uitgeverij veranderd, heeft dat invloed op je boek gehad? Zijn de teksten wat explicieter dan anders? En is het verhaal vanuit Sigrid geschreven waardoor Wieke een meer bescheiden rol speelt?

Hartelijke groet, Wemmie

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.