Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 Leesclub 52: Verminkte toekomst Verminkte toekomst, Voor het lezen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 76

De cover… bij een epub altijd wat lastig. Ik heb hem ook moeten opzoeken op het net. Hij trekt mij wel erg aan.
    Ziet er mysterieus uit en ik vind hem vooral origineel.
    Die boom staat er zo mooi op, met die vogels en als ik me niet vergis de schommel en dan die prikkeldraad.
    Echt mooi!

Auteur: Ik heb een hele tijd geleden enkele boeken van Melissa gelezen en ik vond ze heel goed. Samen met de cover de reden om me in te schrijven voor deze leesclub.

Verwachtingen: Ik verwacht een spannend verhaal dat vlot leest.

Bookloversaphira
    Bijdrager
    Post count: 31

Hoi hoi

Mijn eerste indruk van het boek is dat de cover van het boek spannend misterieus over komt. Het prikkeldraad en de kleuren geven een gevangen gevoel.

Ik hoop dat de auteur een goed uitgewerkt en spannend verhaal heeft geschreven met sterke karakters.

Mijn verwachtingen van het verhaal zijn . Dat het een goed spannend boek is met een goede twist en een mooi uitgewerkt plot.

Bookloversaphira

Karin
    Bijdrager
    Post count: 21

Ook ik mag de epub lezen, dus kan ik de cover alleen maar beoordelen aan de hand van wat ik op internet vind 🙂 De cover spreekt mij zeker aan, zou in de winkel ook zeker en vast mijn aandacht trekken. De cover is mysterieus, geeft niks prijs, maar heeft wel een paar interessante details : het prikkeldraad aan de randen en de schommel met een meisje aan de boom. Op de achterflap wordt alvast aangegeven dat Will de Jager van de partij zal zijn.
    Ik heb Melissa Skaye’s werk leren kennen via een eerdere leesclub rond de stand alone ‘in onschuld’, en door deze prettige ervaring werd sowieso mijn interesse in de VT reeks gewekt. In aanloop naar deze leesclub heb ik wel eerst nog de 3 voorgaande boeken gelezen, vond ze top, alleen ‘verboden tranen’ vond ik net iets minder. Ik heb net vanmorgen ‘verleden tijd’ uitgelezen dus omwille van de cliffhangers in dit boek zijn de verwachtingen voor ‘verminkte toekomst’ hoog gespannen; ik hoop op een spannend,onderhoudend boek, met een verdere uitwerking rond de verdwijning van de mama van Sanne en uiteraard ben ik ook benieuwd naar hoe de situatie tussen Sanne en Luca zich verder zal ontwikkelen … ik ben er helemaal klaar voor !

Brigitta Dielman-Bleeker
    Bijdrager
    Post count: 38

Cover: Het is een prachtige cover en spreekt tot mijn verbeelding, het ziet er triest uit.

Auteur: Ik verwacht veel van Melissa omdat ik ook al eerdere boeken van haar heb gelezen.

Verwachting: Ik hoop dat dit boek nog weer beter is dan vorige… maar dat gaat vast helemaal lukken.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.