Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 Leesclub 52: Verminkte toekomst Verminkte toekomst, Voor het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 732
    #10167 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerking betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?

Tina
    Bijdrager
    Post count: 8

De cover is heel anders dan ik gewend ben van de VT reeks, dus het is even wennen. De groene kaft is heel erg mysterieus, er staat een grillige boom op de kaft, en er vliegen vogels boven een meer. De kaft heeft wel iets, maar ik vond de andere kaften net even mooier. Mijn verwachtingen van het boek zijn hooggespannen, want Melissa Skaye is een van mijn favoriete Nederlandse schrijfsters. Al haar thrillers heb ik tot nu toe verslonden!!! Ik kan mijzelf altijd heerlijk inleven in de VT reeks, omdat bij zich in Hoorn en omstreken afspeelt, de omgeving waar ik ook woon. Ik ken alle plaatsen dus waar Melissa over schrijft, en dat maakt het voor mij extra speciaal! Heerlijk om weer wat meer te weten te komen over het prive leven van Sanne, wat is er met haar moeder gebeurd? Ik ken niet wachten om in het boek te gaan beginner!!

jajansen
    Bijdrager
    Post count: 68

Ik heb het ebook, dus de cover op internet opgezocht. Een mysterieuze , haast onaardse voorkant met een niet echt Nederlands landschap.
    Net als het boek in onschuld wordt ook weer teruggegaan naar het verleden met behulp van een paragnost. Ook de omgeving, Hoorn, lijkt hetzelfde te zijn.
    Ik verwacht een gemakkelijk lezend , spannend verhaal waarin je regelmatig op het verkeerde been wordt gezet. Het is voor mij het eerste boek in deze serie, benieuwd of dat lastig is.

Melissa Skaye
    Bijdrager
    Post count: 64

Net als het boek in onschuld wordt ook weer teruggegaan naar het verleden met behulp van een paragnost.

In In onschuld zit geen paragnost hoor. Die behoud ik enkel voor de VT-reeks:-)

jajansen
    Bijdrager
    Post count: 68

Dat is ook zo. Was een hypnotherapeut.

Elsa Bakker
    Bijdrager
    Post count: 66

De cover vind ik heel tof! Mooi, mysterieus en een beetje creepy… ik hou ervan! 🙂

Ik verwacht weer gewoon een lekker spannend en bijzonder verhaal van Melissa Skaye, vergelijkbaar met mijn eerdere ervaring met haar schrijfwerk.

Haar schrijfwerk leest soepel weg en dat is dan ook nu weer mijn verwachting. Verder ga ik zo open mogelijk in dit verhaal duiken 😉

Marjon van Oostenrijk
    Bijdrager
    Post count: 52

Op de epub altijd een beetje lastig te zeggen, dus maar even op internet gekeken. Wat mij opvalt is dat de cover anders is dan de vorige delen. De groene tint maakt het gelijk wel mysterieus. Verder valt vooral het prikkeldraad op zowel de voor als achterzijde op.

Ik verwacht van Melissa Skaye weer een spannend verhaal zoals bij deel 1 en deel 2 van de VT-serie (helaas deel 3 nog niet gelezen). Ook verwacht ik dat er weer bekende plekken en personen worden beschreven in Hoorn. Aangezien ik er zelf ook woon.

Ik hoop op een spannende thriller en dat er steeds meer bekend wordt over het verleden van Sanne.
    Ik hoop niet doordat ik deel 3 niet gelezen heb dat ik hierdoor stukjes ga missen.
    Ga er van uit dat Melissa nog steeds dezelfde fijne schrijfstijl heeft.

jennifervogels
    Bijdrager
    Post count: 11

De cover ziet er super, mysterieus uit. Geeft al aan dat het een spannend boek is.

Ik verwacht dat deze auteur een mooi, grijpend verhaal heeft geschreven

Ik hoop op een spannende thriller. Ik heb de eerste 3 delen niet gelezen, dus ben benieuwd of het moeilijk is om sommige dingen te begrijpen.

ingrid
    Bijdrager
    Post count: 6

Als ik kijk naar de Buitenzijde van het boek denk ik aan gevangenschap van een meisje dat heel alleen is. Ik hoop dat Melissa mij weer meeneemt in een spannend avontuur. Zo goed en lekker leesbaar dat het uit moet. Net als haar andere boeken.
    Ik hoop meegesleurd te worden in een verhaal waar plaatsen herkenbaar zijn en waar een goed verhaal in zit.
    Nu ik dit geschreven heb kan ik beginnen met lezen.

Melissa Skaye
    Bijdrager

Ik hoop niet doordat ik deel 3 niet gelezen heb dat ik hierdoor stukjes ga missen.
    Ga er van uit dat Melissa nog steeds dezelfde fijne schrijfstijl heeft.

Ik denk niet dat je moeite met volgen krijgt, hoor. Zeker niet als je Virtuele tango en Verboden tranen kent. Omdat er een wisseling van uitgever is, is de cover anders dan voorgaande delen, maar heb ik dit deel ook zo geschreven dat je feitelijk niets mist, mocht je de andere delen niet hebben gelezen:-)

Alex Van Damme
    Bijdrager
    Post count: 22

De cover is zeer mooi, de hoofdtint is zacht petroleumgroen, ik vind die kleur rustgevend. Een meisje zit op een schommel die aan een boom is vastgemaakt, vogels vliegen weg. Is het avond of ochtend? En wat is de sinistere betekenis van de prikkeldraad.
    Ik heb nog niets gelezen van M Skaye maar ik hoor van de Nederlandse leesvrienden dat ze heel goed is, en ik vermoed dat ze me wel zal bevallen.
    Het verhaal is een vierde deel, opgebouwd rond dezelfde rechercheurs. Ik verwacht een spannend mysterieus boek met een touch van het paranormale.

Melissa Skaye
    Bijdrager

Ik verwacht een spannend mysterieus boek met een touch van het paranormale.

Nou, volgens mij Alex, vat je het zo aardig samen. Naar mijn mening haha. Ik ben heel benieuwd hoe je VT4 gaat ervaren!

wiets
    Bijdrager
    Post count: 84

De cover: Mooie kleur, intrigerend. Ik zou er in een boekhandel wel op afgaan. Dat prikkeldraad, die boom met schommel, op een eilandje?. Duidelijke tekst. Op de achterzijde staat de titel ook vermeld, maar verdwijnt daar bijna in de achtergrondkleur. Ik vind de eerste regel van de beschrijving nog steeds een beetje vreemd. Ik zou daar eerder zoiets van maken: Als Sanne Philips nog maar tien jaar oud is verdwijnt haar moeder spoorloos. (omdat anders in één zin over Sanne wordt gesproken als Sanne en als haar dochtertje – dat komt een beetje vreemd over)
    Auteur en verwachting: Ik verwacht een goed in elkaar stekend verhaal, dat lekker leest. Spannend, zodat je alleen maar verder wil lezen. Dus ik verwacht dat het boek snel uit is.

EliJos
    Bijdrager
    Post count: 21

Cover
    Ik vind het een mooie geheimzinnige cover, het heeft een bepaald duister sfeertje wat je meteen al in een bepaalde stemming brengt.
    Mede door het van-te-voren bekijken van de cover wilde ik dit boek graag lezen. Nu achteraf mis ik wel wat op de voorkant van het boek, namelijk de vermelding dat dit om een deel 4 van een serie gaat. Dit wist ik nog niet omdat ik de omschrijving van de auteur eigenlijk nooit lees… Het maakt me vooraf niet uit wat een auteur allemaal al wel of niet heeft geschreven, als het voor mij een onbekende auteur is wil ik zelf tot een mening komen door een boek te lezen, en als het me bevalt kijk ik wat er verder nog meer door deze auteur is geschreven 😉

Auteur
    Voor mij is het een onbekende auteur en heb dus helemaal geen verwachtingen. Ik ga er graag blanco in. (Hoi Melissa, wat leuk dat je aanwezig bent bij de leesclub!! Ben benieuwd naar je boek! Groetjes Sandy)

Verwachting
    Normaal heb ik er een hekel aan om er bij een serie in het midden pas in te stappen. Ik heb toch altijd het idee dat ik wat mis, ik ken de karaktertrekjes van de hoofdpersonen immers nog niet en weet niet of ik belangrijke/nuttige informatie mis wat prettig is om al te weten. Ook bij het lezen waar het verhaal over gaat, op de achterkant van het boek, valt me op dat er niet in staat dat dit een 4e deel is, maar daar vlak onder bij info van de auteur. Maar het verhaal sprak mij meteen aan en dus ben ik wel heel nieuwsgierig en hoop ik dat ik na het lezen van dit verhaal meteen op zoek wil naar deel 1 t/m 3. Voor nu zie ik in ieder geval een prettig lettertype en volgens mij geen grote hoofdstukken wat ik over het algemeen prettig vind lezen.

vangrol
    Bijdrager
    Post count: 36

Cover: die ziet er prachtig uit. Er wordt een unheimische sfeer gecreëerd, wat nog versterkt wordt door het prikkeldraad langs de rand.

Auteur:
    Deze auteur ken ik helaas nog niet. En zeker nu ik erachter kom dat dit het vierde deel is in een reeks. Ik hoop zo enthousiast te worden dat ik die andere delen ook ga lezen en niet dat er al te veel onthuld wordt zodat die boeken niet meer gelezen hoeven te worden.

Verwachting:
    Ik verwacht een spannend, beetje geheimzinnig boek, dat alleszins het lezen waard is.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.