Home Forums Leesclub 52: Verminkte toekomst Verminkte toekomst, Tijdens het lezen

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 68

Ondanks dat een en ander wel wordt verklaard in de loop van het verhaal, merk ik ook dat het een gemis is dat ik de eerdere delen niet heb gelezen. Hoewel het onderwerp mij fascineert en het boek lekker leest , moet ik er toch inkomen. Gelukkig wordt een en ander wel toegelicht, zodat er toch meer grip op komt.

jajansen
    Bijdrager
    Post count: 68

Iets wat mij ook viel en wat ik wat vreemd vond. Als Sanne en Luca Tessa de Goede gaan bezoeken wordt eerst beschreven hoe Tessaervuot zag en pas daarna wordt de deeur opengedaan.

Melissa Skaye
    Bijdrager
    Post count: 64

Iets wat mij ook viel en wat ik wat vreemd vond. Als Sanne en Luca Tessa de Goede gaan bezoeken wordt eerst beschreven hoe Tessaervuot zag en pas daarna wordt de deeur opengedaan.

Nee hoor, de voordeur was al open:-)

Marjon van Oostenrijk
    Bijdrager
    Post count: 49

Wat een spannende ontknoping. Waarschijnlijk zal ik nooit meer hetzelfde door Oostwoud kunnen rijden….

Brigitta Dielman-Bleeker
    Bijdrager
    Post count: 38

Wat leest het lekker, wel baal dat ik zo weinig tijd had. Nu het weekend maar benutten. Wordt vervolgd.

nakita
    Bijdrager
    Post count: 19

ik word letterljk in het verhaal gezogen. Ik heb nachten wakker gelegen omdat ik wou lezen, ik moest weten hoe het af zou lopen.
    Het bevat zoveel kennis en levenservaringen dat ik meer moet weten!

nakita
    Bijdrager
    Post count: 19

ik heb nachten wakker gelezen doordat ik het einde moest weten!
    Ik heb gelezen en gelezen, meer wou ik gewoon niet doen.
    Het boek was ook zo over de helft, zeker omdat haar werk super lekker leest!

Tina
    Bijdrager
    Post count: 8

Het begint al meteen goed,

Voor alle mama’s
    Opgeven is nooit een optie, blijf volhouden, tot het eind.

Zooo mooi dit!!

Fouten, ik weet niet echt of het een fout is, maar ik dacht dat er in het boek staat dat Christel Ambrosius en Anneke Stap verschillende moordenaars hebben, maar dat is toch niet zo, Ron P. is voor alle twee deze moorden veroordeeld. maar het zou natuurlijk kunnen dat dat nog niet zo was op het moment dat het boek zich afspeelt?

Ook dit is weer zo een boek dat je absoluut niet neer kan leggen, je wilt maar doorgaan met lezen. En het verhaal!! Oh, wat is het weer een heerlijk deel uit de VT reeks!! Voor mij persoonlijk de beste tot nu toe. Precies zoals ik wil dat het zou gaan. Maar ja, voor mij kan het dan ook niet spannend genoeg zijn. echt een superboek!!

Brigitta Dielman-Bleeker
    Bijdrager
    Post count: 38

Gisteren het boek uitgelezen. Even bijkomen hoor…

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.