Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 Leesclub 52: Verminkte toekomst Verminkte toekomst, Na het lezen #2

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 38

1. Ik vind het plot machtig mooi gevonden. Ik had wel verwacht dat Sanne haar moeder zou vinden maar niet via een ontvoering door haar broer.
    2.De opbouw naar het plot is spannend en je wilt doorlezen. Heel spannend en goed bedacht.
    3.Zie 1… had niet verwacht dat Ivar zo ver zou gaan
    4.Ik had helaas weinig tijd doordeweeks dus moest het steeds wegleggen, wel jammer want het boek greep me wel.
    5.Ik vind dat Melissa een heerlijke schrijfstijl heeft, wel erg vrouwonvriendelijk dit x maar dat mag. Ik vond het wel wat verwarrend met de tijds-sprongen maar niet onoverkomelijk.
    6.Niet typisch Nederlands hoor, volgens mij kun je dit boek, net als bv Hex, makkelijk omtoveren naar een Amerikaanse setting.
    7.Ik vind het een harde thriller met veel vrouwonvriendelijke scheldwoorden. Niet iedereen zou dit leuk vinden…
    8.In het kader van “MeToo” een erg origineel boek!
    9.Vooral doorgaan. Ik vind dat je steeds beter wordt. Je eerste boeken waren wat zoetsappiger. Hier houd ik persoonlijk meer van ♥

Brigitta Dielman-Bleeker
    Bijdrager

1. Ik vind het plot machtig mooi gevonden. Ik had wel verwacht dat Sanne haar moeder zou vinden maar niet via een ontvoering door haar broer.
    2.De opbouw naar het plot is spannend en je wilt doorlezen. Heel spannend en goed bedacht.
    3.Zie 1… had niet verwacht dat Ivar zo ver zou gaan
    4.Ik had helaas weinig tijd doordeweeks dus moest het steeds wegleggen, wel jammer want het boek greep me wel.
    5.Ik vind dat Melissa een heerlijke schrijfstijl heeft, wel erg vrouwonvriendelijk dit x maar dat mag. Ik vond het wel wat verwarrend met de tijds-sprongen maar niet onoverkomelijk.
    6.Niet typisch Nederlands hoor, volgens mij kun je dit boek, net als bv Hex, makkelijk omtoveren naar een Amerikaanse setting.
    7.Ik vind het een harde thriller met veel vrouwonvriendelijke scheldwoorden. Niet iedereen zou dit leuk vinden…
    8.In het kader van “MeToo” een erg origineel boek!
    9.Vooral doorgaan. Ik vind dat je steeds beter wordt. Je eerste boeken waren wat zoetsappiger. Hier houd ik persoonlijk meer van ♥

Brigitta Dielman-Bleeker
    Bijdrager

1.Ik vind het een machtig mooi plot. Toch nog onverwacht.
    2.Ik vind de opbouw van spanning in dit boek erg mooi, blijft je bezighouden.
    3.Ik had zeker verwacht dat Sanne haar moeder zou vinden maar niet doordat haar broertje Ivar haar zou ontvoeren.
    4.Ik had helaas doordeweeks steeds weinig tijd waardoor ik het steeds weg moest leggen. Echt heel jammer want het boek bleef aan me trekken.
    5.Ik vind Melissa heerlijk schrijven, dit x wel nog vrouwonvriendelijker dan ik van haar gewend ben.
    6.Niet typisch Nederlands hoor. Volgens mij zou je het boek, net als bv Hex, zo in een Amerikaanse setting kunnen omtoveren.
    7.Het is een harde thriller, door het vrouw-onvriendelijke aspect niet voor tere zieltjes aan te raden…
    8.MeToo in het kwadraat, erg actueel dus
    9.Vooral doorgaan. Ik vond je eerste boeken wat zoetsappiger, voorzichtiger maar persoonlijk houd ik hier meer van. Dus ik kijk uit naar je volgende.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.