Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 Leesclub 52: Verminkte toekomst Verminkte toekomst, Na het lezen #1

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 6

De persoon die het meest veranderd is Emma. Ik vind Emma een interessant persoon in het verhaal.
    Ik denk toch dat Emma de meest favoriete persoon van mij is. Daarnaast vind ik Fien ook boeiend.
    Ik zou absoluut niet veranderen aan de personages

Melissa heeft een zeer prettige schrijfstijl en het lees makkelijk en vlot. En het is een meeslepend verhaal.
    Ik ga zeker de volgende boeken van Melissa lezen. Dit wil ik niet missen.
    De serie moet absoluut een vervolg krijgen. Net zo spannend als dit boek en misschien wel nog spannender als het kan.

wist je trouwens dat er dubbele bladzijden in het boek voorkomen? nl, 273 t/m 276.

Brigitta Dielman-Bleeker
    Bijdrager
    Post count: 38

1.Persoonlijk vond ik Fien een fijne ontwikkelng doormaken. Zij moest het ook maar doen vanuit het niets. En alles wat zij heeft doorstaan.
    2.Sanne natuurlijk… al mag ze wat mij betreft wel wat meer voor zichzelf opkomen en keuzes maken… nu overkomt het haar…
    3.Ik had Will wel meer aan bod willen laten komen. Hij mag wat mij betreft in een volgend VT-deel wel weer verschijnen.
    4.Het vrouw-onvriendelijke aspect in het boek maakt het nog rouwer en grimmiger. Zonder zou tekort zijn.
    5. Ik heb de eerst gelezen, virtuele tango… deze was nog erg voorzichtig. Er zit zeker ontwikkeling in de boeken. Weet niet of ik 2 & 3 ga lezen maar komende delen zeker.
    6.Ik was blij met dit losse deel tussendoor omdat ik zodoende weer kon aanhaken. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat met Sanne nu ze haar moeder gevonden heeft. Zal zeker niet makkelijk worden.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.