Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 05: Verleden tijd ‘Verleden tijd’, Voor het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 732
    #1566 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerking betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 162

Cover: Ik vind het een hele mooie cover en hij loopt van vooraan tot achteraan en daar hou ik wel van.

Auteur: Ik ken hem totaal niet dus ik wacht met een oordeel te vellen tot ik het boek al wat verder gelezen heb

Verwachting: Het begin is al goed en spannend, ik hoop dat de rest ook zo zal zijn en dat we pas op het einde weten wie de moordenaar is

Melissa Skaye
    Bijdrager
    Post count: 64

Auteur: Ik ken hem totaal niet dus ik wacht met een oordeel te vellen tot ik het boek al wat verder gelezen heb

Ik ben een ‘haar’:-) Omdat ik nu merk dat je mijn VT-reeks nog niet kent, wil ik je even meegeven dat Verleden tijd deel 3 van de reeks is. Je kunt het op zich los lezen hoor, maar houdt in je achterhoofd dat rechercheurs Sanne en Luca en ook de karakters Franka en Will, al bekend zijn door deel 1 Virtuele tango en deel 2 Verboden tranen. De karakters evolueren, er gebeurt ook flink wat in hun leven (vooral in dat van Sanne) Nu grijp ik soms wel wat terug op voorgaande delen, hopelijk is alles begrijpelijk voor je. Ik wens je in ieder geval veel leesplezier!

kruidentuin
    Bijdrager
    Post count: 4

Ik ben een ‘haar’:-) Omdat ik nu merk dat je mijn VT-reeks nog niet kent, wil ik je even meegeven dat Verleden tijd deel 3 van de reeks is. Je kunt het op zich los lezen hoor, maar houdt in je achterhoofd dat rechercheurs Sanne en Luca en ook de karakters Franka en Will, al bekend zijn door deel 1 Virtuele tango en deel 2 Verboden tranen. De karakters evolueren, er gebeurt ook flink wat in hun leven (vooral in dat van Sanne) Nu grijp ik soms wel wat terug op voorgaande delen, hopelijk is alles begrijpelijk voor je. Ik wens je in ieder geval veel leesplezier!

nini_ingrid
    Bijdrager

nini_ingrid
    Bijdrager

Ik probeer te reageren maar gaat niet in een quote dus hier maar:

Oops ja ik heb me vergist, ik bedoel dus dat ik haar niet ken ;-). Het is inderdaad beter als je de personages al kent maar ik begin ze al te herkennen en het boek leest vlot dus dat is al een meevaller. Als het zo spannend blijft zal ik zeker de andere delen ook lezen want ik hou van series waar de hoofdpersonages terug komen. Dat leest veel vlotter.

Melissa Skaye
    Bijdrager
    Post count: 64

Ik probeer te reageren maar gaat niet in een quote dus hier maar:

Oops ja ik heb me vergist, ik bedoel dus dat ik haar niet ken ;-). Het is inderdaad beter als je de personages al kent maar ik begin ze al te herkennen en het boek leest vlot dus dat is al een meevaller. Als het zo spannend blijft zal ik zeker de andere delen ook lezen want ik hou van series waar de hoofdpersonages terug komen. Dat leest veel vlotter.

Geeft niets hoor haha
    En wat de karakters betreft, er gebeurt van alles met Sanne en daar lees je, zij het mondjesmaat, in de vorige delen over. Maar als jij hen al leert kennen met deel 3, zit het vast wel goed! Ik ga ondertussen verder met deel 4 🙂

Just a book
    Bijdrager
    Post count: 7

Boek ontvangen en ik vind de cover prachtig. Anders dan de meeste boeken en de vorige 2 covers zijn ook heel mooi! Juist die gezichten geven de boeken meer expressie!
    Ik heb ook nog geen boek van deze schrijfster Melissa Skaye gelezen.
    Ben wel heel benieuwd en nieuwsgierig naar het verhaal. Ik verwacht dus een spannend verhaal gezien de recensies van de vorige delen van deze VT-reeks!
    Had wel graag eerst de vorige delen gelezen omdat het een reeks is, maar zoals hierboven staat aangegeven kan je deze ook los lezen. Maar we kunnen dus niet uitgaan van de karakters die ze hebben in de vorige delen. Ik ga nu van dit verhaal uit.

BibiBoom
    Bijdrager
    Post count: 15

Ik heb hem nog niet ontvangen, maar zit te popelen! Heb natuurlij kwel al een verwachting van de auteur. Ik ben Melissa op het spoor gekomen door TenPages, via welke route zij haar debuut heeft kunnen publiceren. Afgelopen maand heb ik delen 1 en 2 (Virtuele Tango en Verboden Tranen) van de reeks gelezen. Beiden erg fijne pageturners. Melissa heeft een zeer toegankelijke en soepele schrijfstijl. Dus dat verwacht ik ook in dit boek weer tegen te komen. Delen 1 en 2 waren heel verschillend qua verhaalopbouw en plot, waarbij VT2 langer spannend bleef, ook voro de geoefende thrillerlezer. Ik ben erg benieuwd naar VT3, aangezien ik heb vernomen dat ze alleen maar beter en beter wordt.

Thrillreader
    Bijdrager
    Post count: 62

Cover: Qua ontwerp van de cover zou ik eerder denken aan een roman. Een serene uitstraling, wat bij een thriller niet past. Misschien dat ik het na het lezen van het boek anders zie. Het is wel mooi kleurrijk.

Auteur: Ik ken deze auteur niet, waardoor ik geen verwachtingen heb of later vergelijkingen kan maken met haar eerdere uit gebrachte boeken.

Verwachting van het verhaal: het is een thriller. Dan verwacht ik een spannend, met vaart geschreven verhaal met een verrassend plot.

karanina
    Bijdrager
    Post count: 3

Een mooie cover. Expressief gezicht en het bos op de achtergrond. Tijdens het lezen van het boek wordt de keuze voor deze cover meer duidelijk.

Ik merk dat het onmogelijk is om mijn verwachting van deze auteur te omschrijven. Daarvoor ken ik Melissa te goed. Ik wilde vooral meedoen met deze leesclub om het onderdeel na het lezen, waarin de inhoud van het boek wordt besproken en waaruit de beoordeling volgt.

Mijn verwachting ligt hoog bij dit deel.

Hetty
    Bijdrager
    Post count: 75

Cover:
    Een mooie cover die goed past bij de vorige twee delen van de VT reeks. Ook nu een vrouwengezicht met deze keer een bos op de achtergrond. De titel “Verleden tijd” met het zelfde letter type geschreven als de vorige twee titels. De afbeelding van het bos loopt mooi door naar de achterkant.

Auteur:
    Ik heb “Virtuele Tango” en “Verboden tranen”, met veel plezier gelezen. Ik heb Melissa vanuit de leesclub “Virtuele Tango” destijds bij CZ leren kennen als een heel aardig persoon, die zich zeer openstelt voor tips en op en aanmerkingen van de lezers. Ook heeft zij een duidelijke groei door gemaakt met haar schrijverstalent. Daarnaast volg ik Melissa via FB en heb ik haar een keer ontmoet bij een boekpresentatie. Leuk om mee te mogen doen met deze leesclub.

Verwachting:
    Ik verwacht een spannend boek met verschillende verhaallijnen die mooi bij elkaar komen, daarnaast ben ik heel benieuwd hoe Sanne en Luca zich verder ontwikkelen.

maria burger
    Bijdrager
    Post count: 130

qua cover is het mooi dat de weerspiegeling van het bos op haar gezicht is en doet vermoeden dat fhet bos een belangrifjke rol gaat spelen in het verhaal.

Het eerste boek dat ik van Melissa Skaye ga lezen, dus ik weet nog niet wat ik kan verwachten.

Gezien het feit dat dit een derde deel is hoop ik niet achter te lopen nu ik deel 1 en 2 niet gelezen heb.Ben benieuwd hoe het pestgedrag, dat helaas teveel voorkomt in onze samenleving in het boek tot uiting komt.

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Oh, wat slordig van mij….deze topic heb ik even over het hoofd gezien.

Cover: Mooi die twee beelden door elkaar, mysterieus ook. Wat zou het bos voor rol gaan spelen?
    Op de achterflap de foto van de auteur. Leuk om meteen een beeld te hebben. De korte omschrijving van de inhoud van het boek doet me zeker hopen op een paar spannende leesuren.

Auteur: Sorry Melissa, dit is het eerste boek wat ik van je ga lezen, maar ik ben zeker van plan om de eerste twee delen ook te lezen. Ik heb wel wat opgezocht over deze VT-reeks en heb me ingeschreven, omdat ik veel mooie recensies heb gelezen.

Verwachting: De recensies geven aan dat ik een spannend boek in handen heb, dus ik ga voor nagelbijtende passages en een mooie ontwikkeling van het personage Sanne. 😄

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 82

Heb hier het e-boek. Gelukkig kregen we ook een bestandje met de cover, dus die heb ik geprint, heb ik lekker toch wat tastbaars van dit boek!
    Zoals al genoemd. loopt de omslag prachtig door van de voorkant op de achterkant. Schitterend. Is de vrouw op de voorkant Sanne, of de jonge vrouw die te maken krijgt met getreiter?
    Ken de schrijfster nog niet, maar ben nu al nieuwsgierig naar de eerdere delen over Senne en Luca. Houd er wel van om boeken over dezelfde hoofdperso(o)n(en) te lezen.
    Grappig hoe de verschillende delen titels hebben van twee woorden die elke keer met dezelfde VT beginnen!
    Verwacht een spannend boek dat zich (deels) in een bos afspeelt gezien de kaft 🙂

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.