Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 05: Verleden tijd ‘Verleden tijd’, Tijdens het lezen

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 64

Haha, ik maak een tikfoutje. Ik schreef 20 jaar, maar dat moet 10 jaar zijn. Ik ben van 1962, Melissa.

Precies 10 jaar inderdaad! Nu heb ik niet op het RSG gezeten, maar ik ken de school natuurlijk wel 😉

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Ik heb het boek van de week uitgelezen enne, Melissa, inderdaad erg vals gespeeld om het boek op deze manier te eindigen. 😉

Ik ga me nu storten op het beantwoorden van de vragen en de beoordeling.

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 82

Het boek leest inderdaad als een trein!
    Smaakt naar meer, wil ook de vorige delen gaan lezen. 🙂

Just a book
    Bijdrager
    Post count: 7

Ik had hetzelfde als nini_ingrid

Ik had het zo uit ..toen ik pas deze vragen ontdekte..
    Het leest ook zo vlot..en dat vind ik wel fijn!
    Heb ook een spelfoutje ontdekt op blz 282 regel 13 van onderen geteld staat Kapel moet zijn kapsel

Just a book
    Bijdrager
    Post count: 7

Ik had hetzelfde als nini_ingrid

Ik had het zo uit ..toen ik pas deze vragen ontdekte..
    Het leest ook zo vlot..en dat vind ik wel fijn!
    Heb ook een spelfoutje ontdekt op blz 282 regel 13 van onderen geteld staat Kapel moet zijn kapsel

Had graag ook de eerste 2 delen gelezen. Maar daarom is het niet minder spannend. Maar ben gewoon benieuwd naar wat er in die 2 delen is gebeurd.

maria burger
    Bijdrager
    Post count: 130

Een boek wat heel prettig leest en ik vind het jammer dat ik deel 1 en 2 niet heb gelezen en ben heel benieuwd naar deel 4.
    Paar opvallende puntjes:
    Blz 20 wordt de afkorting gebruikt VVC . Verder in de tekst wordt de uitleg gegeven (veel voorkomende criminaliteit) Volgens mij eerst volledig opschrijven met daarachter de afkorting.
    blz 21 wordt NFI helemaal niet uitgelegd.
    blz 23 geïntrigeerd of geïnteresseerd?Laatste is volgens mij toepasselijker.
    Blz 52 waarom een hele autopsie bijwonen kost veel tijd (en geld) en het verslag komt toch later. De hoofdpunten kunnen ook doorgegeven worden.
    Blz 58 GGZ als afkorting die misschien niet een ieder kent (niet volledig omschreven)
    blz 59 KLPD ook niet volledig omschreven.
    Blz 69 onderuit in de roeiboot. Als je dit in de praktijk doet kom je volgens mij met je rug op het bankje en niet op de grond.
    blz 39 Nina in Zwaag gemeente Hoorn. Blz 46 niet ver bij mij vandaag woonde zij. Eefje woont in Hoorn. Hoe ver is ver.
    Blz 203 Staat inneens Franka in plaats van Fenna halverwege de tekst?
    Blz 209 “hij is zestien……dat zij een oogje op iemand anders heeft. Moet dat niet HIJ(Thomas) zijn?
    Blz 224 “Het feit dat Braam goed cijfers eist, is wel behulpzaam” Zin loopt volgens mij niet.
    Blz 240 bleek Lazer is Simon, herkende men niet op het bureau, terwijl volgens Bina jaap in zijn wang, plastische chirurgie. Dat valt toch op?
    inmiddels het boek uit. Het citaat voor in het boek: om het verleden los te laten, moet je bereid zijn te vergeven.Ik heb niet het gevoel gehad dat de moeder daar toe in staat was en Lazer had er ook moeite mee (vandaar het volspuiten van het autocontact) en ook Buddy.
    Boek is een aanrader. Zou nog beter zijn als het géén paperback is.

Monique en Chris
    Bijdrager
    Post count: 15

Het boek ook uit, ging ook hier heel snel, door de spanning en dat mijn nieuwsgierigheid werd opgewekt hoe het uiteindelijk afliep.

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.