Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 05: Verleden tijd ‘Verleden tijd’, Tijdens het lezen

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 64

Zojuist de laatste bladzijden gelezen. Wat een heerlijk boek. MElissa, je hebt me niet teleurgesteld. Eerder gaf ik aan dat ik halverwege het idee had dat ik wist hoe het zat en hoopte dat je me zou verrassen. Dat heb je gedaan! Hoewel ik op het juiste spoor zat, bleek de waarheid toch een stuk ingewikkelder te liggen dan ik dacht. Helemaal goed. Ik voeg mij bij Cees’ opmerking dat je alsmaar beter wordt. Chapeau!

Dank je wel, Bibi!!

Hetty
    Bijdrager
    Post count: 75

Het boek is uit. Wat een verrassende ontknoping, had wel een vermoede maar had geen idee hoe het een en ander bij elkaar zou komen. Geniaal bedacht, Marissa!!! En ja die clifhanger, hè! Hopelijk hoeven we niet al te lang te wachten op deel 4. Het is voor mij nog lang geen Voltooid verleden tijd! 🙂

kruidentuin
    Bijdrager
    Post count: 4

Begonnen in “Verleden tijd” en de eerste 60 blz. (digitale versie) gelezen. Zoals gehoopt en verwacht verschillende verhaallijnen en al vele puzzelstukjes. Prettig om te lezen en heel benieuwd hoe het allemaal bij elkaar gaat komen.

Begonnen met verleden tijd.
    Het boek boeit meteen al de eerste bladzijden. Ik lees het boek in PDF formaat op mijn ereader omdat ik het niet omgezet kon krijgen naar EPUP. Het leest niet lekker zo je kunt lastig de bladzijdes omslaan. Ook op mijn laptop gaat het niet echt fijn . Ik heb nu 72 pagina’s doorgeworsteld en dat ligt niet aan het boek zelf. De verhaallijn leest lekker vlot.
    Ik vind het jammer dat ik voorgaande boeken niet gelezen heb.

Melissa Skaye
    Bijdrager

Het boek is uit. Wat een verrassende ontknoping, had wel een vermoede maar had geen idee hoe het een en ander bij elkaar zou komen. Geniaal bedacht, Marissa!!! En ja die clifhanger, hè! Hopelijk hoeven we niet al te lang te wachten op deel 4. Het is voor mij nog lang geen Voltooid verleden tijd!

Dank je wel, Hetty, voor zulke mooie complimenten! En nee, het is absoluut nog geen VVT haha

Melissa Skaye
    Bijdrager

Begonnen in “Verleden tijd” en de eerste 60 blz. (digitale versie) gelezen. Zoals gehoopt en verwacht verschillende verhaallijnen en al vele puzzelstukjes. Prettig om te lezen en heel benieuwd hoe het allemaal bij elkaar gaat komen.

Begonnen met verleden tijd.
    Het boek boeit meteen al de eerste bladzijden. Ik lees het boek in PDF formaat op mijn ereader omdat ik het niet omgezet kon krijgen naar EPUP. Het leest niet lekker zo je kunt lastig de bladzijdes omslaan. Ook op mijn laptop gaat het niet echt fijn . Ik heb nu 72 pagina’s doorgeworsteld en dat ligt niet aan het boek zelf. De verhaallijn leest lekker vlot.
    Ik vind het jammer dat ik voorgaande boeken niet gelezen heb.

Wat ontzettend irritant lezen voor je! Dan kun je, als je moet worstelen door het bestandstype, ook niet lekker ontspannen lezen…

Thrillreader
    Bijdrager
    Post count: 62

@ Melissa,

Om even op mijn opmerking van 23 november op terug te komen.( en jou reactie 24 november)
    De pagina heb ik terug gevonden. Pag. 261 Er staat ‘… gebeld over een…’Het is niet echt een spelfout, maar door het gebruik van het woord ‘een’ lijkt het of het voorval (ik zal het voorval niet benoemen ter voorkoming van spoilers) niet eerder ter sprake is geweest. Dit is wel het geval, dan zou ik eerder het woord ‘de’ gebruiken. ‘De’ heeft dan de functie verwijzend naar het voorval. Dit is niet echt een spellings fout. Dit gevoel kwam tijdens het lezen in mij op. Misschien zie of heb ik het verkeerd.

Thrillreader.

Melissa Skaye
    Bijdrager

@ Melissa,

Om even op mijn opmerking van 23 november op terug te komen.( en jou reactie 24 november)
    De pagina heb ik terug gevonden. Pag. 261 Er staat ‘… gebeld over een…’Het is niet echt een spelfout, maar door het gebruik van het woord ‘een’ lijkt het of het voorval (ik zal het voorval niet benoemen ter voorkoming van spoilers) niet eerder ter sprake is geweest. Dit is wel het geval, dan zou ik eerder het woord ‘de’ gebruiken. ‘De’ heeft dan de functie verwijzend naar het voorval. Dit is niet echt een spellings fout. Dit gevoel kwam tijdens het lezen in mij op. Misschien zie of heb ik het verkeerd.

Thrillreader.

*Rent even naar de boekenkast en zoekt het op*
    Ik zie wat je bedoelt! Maar het is Fenna Kelderman die naar Luca had gebeld over een situatie die wel voor de lezer bekend is, maar (nog) niet voor Sanne en Luca. Vandaar die ‘een’.

Thrillreader
    Bijdrager

Ha ha gelukkig ben je niet gestruikeld! Ik dat snap het voor de rechercheurs nog niet bekend was, maar door die ‘een’ komt het bij mij over alsof het voorval voor Fenna iets onpersoonlijk is. Het ‘een’ geeft een gevoel van ‘afstand’ terwijl het toch heel dichtbij was. Ach ja, zoals ik al zei, het is geen spellings fout, maar hoe de zin bij mij over kwam. Dank voor je respons. Ik ben benieuwd naar de volgende fase , deel 4.

Francina
    Bijdrager
    Post count: 8

Ik heb hem ook alweer even uit, was niet zo heel moeilijk om dat snel te doen 🙂
    Ik ga me nu concentreren op de recensie!

Just a book
    Bijdrager
    Post count: 7

Ik heb het boek eigenlijk al uit en ik ging zo op in het verhaal dat ik vergeten ben om citaten te noteren

Had jouw bericht gezien en 2 dagen later had ik het boek ook uit..in sneltreinvaart gelezen!

Thrillreader
    Bijdrager

Hallo lezer,

Een aantal dagen geleden heb ik geprobeerd een recensie m.b.t. dit boek te schrijven. Dit is niet gelukt, want ik kan nergens een link, boekpagina of een topic vinden waar dit mogelijk is. Reeds al een bericht verzonden met de vraag hoe dit te doen. Helaas tot op heden nog geen antwoord op gekregen, vandaar maar langs deze weg op nieuw de vraag. Hoe kan ik een recensie plaatsen op Thrillzone.nl?

Wie kan me er mee op weg helpen?

Groet, Thrillreader.

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 732

Hallo lezer,

Een aantal dagen geleden heb ik geprobeerd een recensie m.b.t. dit boek te schrijven. Dit is niet gelukt, want ik kan nergens een link, boekpagina of een topic vinden waar dit mogelijk is. Reeds al een bericht verzonden met de vraag hoe dit te doen. Helaas tot op heden nog geen antwoord op gekregen, vandaar maar langs deze weg op nieuw de vraag. Hoe kan ik een recensie plaatsen op Thrillzone.nl?

Wie kan me er mee op weg helpen?

Groet, Thrillreader.

Onder de lezersrecensie op de boekpagina van http://www.Thrillzone.nl is een tekstveld waar je de recensie kustplaatsen. Naam, e-mailadres en titel voor de recensie en dan op SUBMIT klikken. Als de recensie is geaccepteerd door de redactie wordt hij zichtbaar op de site. de link voor de boekpagina: http://www.thrillzone.nl/recensie/verleden-tijd/

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Wauw, er zijn er al een aantal die het boek uit hebben.

@Melissa,
    Wat ontzettend leuk dat je ook in deze topic actief bent. Ik ben erg benieuwd naar je boek, omdat ik in Hoorn op school ben geweest er er menig uur heb doorgebracht. Heel leuk om misschien plaatsen tegen te komen die ik kan dromen.

Nu ben ik héél benieuwd welke school!

Het RSG, Melissa, maar er zit precies 20 jaar tussen ons, dus we zijn elkaar nooit tegengekomen. 😁
    Ik ben trouwens vandaag begonnen en zit er meteen al goed in.

Marjon
    Bijdrager

Haha, ik maak een tikfoutje. Ik schreef 20 jaar, maar dat moet 10 jaar zijn. Ik ben van 1962, Melissa. 😂

Marjon
    Bijdrager

Vanmiddag in één ruk de eerste 100 bladzijden gelezen en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben over dit boek. Een mooi gelaagd verhaal, waarin meerdere lijntjes worden uitgebouwd. Dit smaakt zeker naar meer en ik ben dan ook heel nieuwsgierig hoe de plot zich verder zal ontwikkelen.

Ontzettend leuk ook om straatnamen, namen van een kledingwinkel en café te lezen waar ik me daadwerkelijk kan wanen. Een feest van herkenning! 😀!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.