Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 10: Schokgolf Schokgolf, Voor het lezen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 111

De cover vind ik mooi , maar nou ben ik toch al liefhebber van de natuur in landen als IJsland, Noorwegen , zweden etc.

Ik ken de auteur nog niet en ik heb nog nooit iets van hem gelezen. Dus mijn verwachtingen? Ik kan wel zeggen wat ik hoop. Ik hoop op een ongelofelijke spannende thriller die ervoor zorgt dat ik op mijn stoel vastgeplakt zit tot het uit is. Dit in combinatie met gecreëerde beelden uit de IJslandse natuur, maakt het hopelijk tot een heel mooi boek.

Marjo Jacobs
    Bijdrager
    Post count: 104

Ik heb de Epub. Heb via bol.com naar de cover gekeken. Ziet er veelbelovend uit. Een ruig IJsland’s landschap, zoals in de afbeeldingen in vakantieboeken over IJsland
    Ik verwacht dat de auteur me mee neemt op ontdekkingsreis naar IJsland met Tom als hoofdpersoon. Ik verwacht prachtig beschreven avonturen in de wonderbaarlijke natuur van IJsland. Ook denk ik mysteries aan te treffen, ik vind IJsland een magisch land met al die wonderbaarlijke natuurspelingen. Ik ga ervan uit dat als ik aan dit boek begonnen ben, ik er niet meer mee kan stoppen.

Pierre MG Peeters
    Bijdrager
    Post count: 57

Ik reageer nu pas omdat ik de e-pub heb gekozen en dus geen cover of flaptekst heb gezien.
    Heb nadien het boek gegoogeld en kan zeggen:
    Cover: mooie cover met zicht op de mooie IJslandse natuur en een onheilspellende rookpluim aan de horizon. De tekst die online wordt meegegeven is heel erg onheilspellend en beangstigend.
    Auteur: Ik ken de auteur niet, maar verwacht een spannend meeslepend en gedreven verhaal, vooral als ik lees dat de auteur een echte avonturier is en daadwerkelijk research heeft gedaan in Ijsland.
    Verwachting: Een spannend boek met actie en heel wat mooie beschrijvingen van de IJslandse natuur.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 167

Cover: Net als de cover van Niemandsland is het wederom een vergezicht. Huis uitgelicht in het midden op de achtergrond rook waarschijnlijk veroorzaakt door de “schokgolf” Mooi samenspel van kleuren. Duidelijk de titel en naam van de auteur.
    De tekst op de achterflap geeft genoeg weer om getriggerd te worden om dit te gaan lezen. Kleine uitleg over de auteur vind ik persoonlijk altijd wel prettig.
    Als geheel bestempel ik dit een typisch stoer mannenboek.

Auteur: Ik had al wel van de auteur gehoord en was ook bekend met de titel van zijn vorige boek waar ook voor Tom Brandt de hoofdrol is weggelegd. Ik heb zijn vorig boek “Niemandsland”niet gelezen, kan dus verder niets zeggen over hoe ik zijn schrijfstijl vind.

Verwachting:Ik verwacht een hedendaags spannend verhaal met veel actie erin verwerkt.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.