4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 51
    #3949 |

Hoi Cees Ik heb de Oversteek en de Twaalf voor de Challenge gelezen en op Thrillzone een recensie geplaatst.Ik heb me niet opgegeven voor de leesclub omdat ik dacht gelezen te hebben dat we daar automatisch bij werden gedaan maar nu zie ik dat er een aantal al het boek hebben maar ik heb het nog niet ontvangen. Dus vraagje aan jou Cees doe ik nu wel mee met de leesclub of niet? groetjes Anita

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 657

Hoi Cees Ik heb de Oversteek en de Twaalf voor de Challenge gelezen en op Thrillzone een recensie geplaatst.Ik heb me niet opgegeven voor de leesclub omdat ik dacht gelezen te hebben dat we daar automatisch bij werden gedaan maar nu zie ik dat er een aantal al het boek hebben maar ik heb het nog niet ontvangen. Dus vraagje aan jou Cees doe ik nu wel mee met de leesclub of niet? groetjes Anita

Anita, ik heb je bericht even naar Mads doorgestuurd, die heeft de challenge destijds georganiseerd. Zodra ik iets van hem hoor laat ik het je weten

Anitadegroot
    Bijdrager
    Post count: 51

Dank je wel ik wacht het af

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 185

Leuk de challenge, De oversteek had ik al een aantal jaren geleden gelezen, ben naar een lunch met hem geweest en las De twaalf, de recensie komt nog, nu De stad van spiegels, ik vond De twaalf iets minder goed dan De oversteek, hoop dat De stad van spiegels weer beter is.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.