Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 17: Pan Pan, Voor het lezen

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 59

Net als Evy de Brabander doet de cover mij denken aan een comic. Ik vind de tekening heel apart en vraag me af of het de dader betreft die door zijn handen heen kijkt?
    De auteurs ken ik totaal niet, maar na het lezen over hun achtergrond en hun bijzondere samenwerking ben ik zeer nieuwsgierig naar het resultaat daarvan!
    Ik verwacht een spannend verhaal over de jacht naar de sadistische moordenaar.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 167

Cover: Een gezicht op de cover met handen voor zijn ogen en zijn vingers iets gespreid. Dit komt bij mij over als OMG wil ik dit wel zien ja eigenlijk wel maar niet alles .
    Op de achterflap heel prominent een foto van het schrijversduo met 2 korte quotes erop gedrukt. Die quotes willen aangeven dat het een goed boek is maar dit ga ik natuurlijk zelf ondervinden….
    In de binnenkant van de cover een korte inhoud van waar het boek over gaat . Klinkt in ieder geval goed.

Auteur: Ik had nog nooit van dit schrijversduo gehoord laat staan iets gelezen te hebbn.

Verwachting: Een misdaadroman leest over het algemeen vlot en dat verwacht ik eigenlijk ook wel van dit boek. Waar ik benieuwd naar benis de opbouw van het verhaal en wat de naamsverwijzing Pan met de moorden te maken heeft.
    Verder niet echt een bepaalde verwachting en ik ga er met open mind in beginnen.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.