12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 657
    #4793 |

Hier kun je je boek waarderen met punten (1 t/m 10).

Probeer in de toelichting met een paar woorden aan te geven waarom je het boek die waardering geeft.

Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij jet motivatie:

Spanning: .. punten, omdat ….

Plot: .. punten, omdat ….

Leesplezier: .. punten, omdat ….

Schrijfstijl: .. punten, omdat ….

Originaliteit: .. punten, omdat ….

Psychologie: .. punten, omdat ….

Gemiddelde beoordeling: .. punten

Bereken je eindoordeel door de 6 cijfers op te tellen en door 6 te delen (afronden op 1 cijfer achter de komma).

VERGEET OOK DE LEZERSRECENSIE NIET OP http://WWW.THRILLZONE.NL

bridgeros
    Bijdrager
    Post count: 10

Beoordeing,

Ik geeef het boek een 8,5
    Het is spannend ecxplosief en je wilt door blijven lezen.
    Niet alles was echt geloofwaardig maar over het algemeen:
    Goed verhaal goed einde.

Gezellige leesgroetjes Brigitte

Kaatje
    Bijdrager
    Post count: 56

Spanning: 8 punten, omdat ik het verhaal binnen een paar dagen uitgelezen heb; goed teken!

Plot: 8 punten, omdat de verhaallijn er netjes naar toe loopt en de plot goed doordacht is.

Leesplezier: 9 punten, omdat het boek met moeite weg te leggen is.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het makkelijk leesbaar is.

Originaliteit: 7 punten, omdat het gegeven dat een rechercheteam onofficieel te werk gaat al vaker is gebruikt.

Psychologie: 7 punten, omdat er relatief weinig diepgang in zit.

Gemiddelde beoordeling: 7,8 punten

tesdro
    Bijdrager
    Post count: 56

Spanning: 9 punten, omdat het vanaf het begin tot het eind spannend was.

Plot: 9 punten, omdat ik het zo niet verwacht had. Erg goed dus, want ik was constant aan het bedenken hoe het zou eindigen maar dit was niet zo door mij bedacht.

Leesplezier: 9 punten, omdat het boek constant spannend was en ik nog nooit zo snel een boek heb uitgelezen.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het erg prettig was zonder veel fouten en de juiste woorden werden gebruikt.

Originaliteit: 8 punten, omdat het onderwerp goed gekozen is, want het is een onderwerp van deze tijd. Er kwam steeds weer iets nieuws bij om het verhaal spannend te houden.

Psychologie: 8 punten, omdat er veel in het hoofd van Brian omgaat en natuurlijk ook bij de rest van de rechercheurs. Ze willen er alles aan doen om de daders van Mark te pakken en dat gaat lukken ook.

Gemiddelde beoordeling: 8,5 punten

Amarins
    Bijdrager
    Post count: 28

Spanning: 9 punten, van de eerste tot de laatste letter vond ik het spannend.

Plot: 7 punten, ik had iets meer van het einde verwacht, vond het onbevredigend hoe het eindigde, daarom blijf ik op een 7 hangen.

Leesplezier: 9 punten, een heerlijk leesbaar verhaal.

Schrijfstijl: 9 punten, vlot te lezen, makkelijk leesbaar

Originaliteit: 8 punten, een prima verhaal wat ook in werkelijkheid naar mijn idee zo kan plaatsvinden.

Psychologie: 8 punten, er gaat veel om in de hoofden van de rechercheurs, het zet hen aardig aan het denken om de juiste weg/oplossing te vinden.

Gemiddelde beoordeling: 8,3 punten

simon
    Bijdrager
    Post count: 10

Dank allemaal! Leuk om te lezen, en ook dat het op sommige punten (psychologie) zo anders beoordeelt wordt. Waar de een zegt dat er relatief weinig diepgang in zit (Ja, jij, Kaatje! 😉 Maar toch een 7!) zegt de ander weer dat er veel in de hoofden omgaat. Maar prachtige cijfers en ik ben blij dat jullie er zo enthousiast over zijn!

dikkiedik
    Bijdrager
    Post count: 25

Spanning: 10 punten, ik kon het boek niet wegleggen, een uitstekend criterium.
    Plot: 9 punten, een onverwachte ontknoping, meerdere verhaallijnen en bovenal GERECHTIGHEID
    Leesplezier:10 punten, te spannend om weg te leggen
    Schrijfstijl: 9 punten, vlot en prettig leesbaar geschreven.
    Originaliteit: 8 punten, origineel plot met een onverwachte ontknoping
    Psychologie:8 punten, ik kreeg een goed beeld van het innerlijk van een aantal hoofdpersonen.
    Gemiddelde beoordeling: 9 punten = dik verdiend!

kessel45
    Bijdrager
    Post count: 103

Spanning: 9 punten. Van het eerste woord tot laatste een spannend verhaal dat moeilijk weg te leggen was

Plot: 9 punten. Een geweldig opbouwend verhaal met verrassend einde dat niet te voorzien was.

Leesplezier.10 punten. Eigenlijk 0 punten 🙂 was zó spannend dat het véél te snel uit was. Super!!

Schrijfstijl: 9 punten. Vlot en makkelijk leesbaar geschreven.

Originaliteit: 8 punten. Erg origineel en tóch reëel, Had zomaar kunnen gebeuren.

Psychologie:8 punten. Er werd goed en uitgebreid stilgestaan bij het innerlijk van bepaalde personen.

Gemiddelde beoordeling: 53:6 = 8.8 punten

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 121

Spanning: .8. punten, omdat ….vanaf het begin af aan spannend.
    Plot: .7. punten, omdat ….Ik had iets meer van de ontknoping verwacht. Wel vond ik aan het eind de scene in het bos verassend.
    Leesplezier: .8. punten, omdat ….Ik heb van het boek genoten.
    Schrijfstijl: .8. punten, omdat ….Het leest lekker weg vanaf het begin af aan al.
    Originaliteit: .7. punten, omdat ….Er zijn wel meer boeken in dit genre met soortgelijke verhaallijnen. Toch was het wel erg goed hoor.
    Psychologie: .7. punten, omdat ….Moeilijk, eigenlijk doorzag ik in het gehele verhaal wel wat er komen ging daarentegen werden er veel psychologische spelletjes gespeeld in het verhaal.

uitkomst: 7,5

jajansen
    Bijdrager
    Post count: 65

Spanning: 8 punten, je blijft lezen

Plot: 9 punten. Je verwacht niet dat een officier van justitie zo vervzou gaan

Leesplezier: 8 punten. Prettig leesbaar boer

Schrijfstijl: 8 punten. Vlot geschreven

Originaliteit: 7 punten. Er zijn meer boeken geschreven met dit onderwerp

Psychologie: 8 punten een aantal karakters zijn goed uitgeschreven

Algemeen 8 punten

fantje
    Bijdrager
    Post count: 18

Spanning: 7.5 punten, goed opgebouwd

Plot: 7 punten, verrassend, maar toch iets meer verwacht.

Leesplezier: 8 punten, verhaal trekt je in het boek en je wil doorlezen.

Schrijfstijl: 8 punten, vlot en goed om te lezen

Originaliteit: 7.5 punten, zijn wel meer boeken in de genre

Psychologie: 7.5 punten, val in herhaling, maar mis echt iemand die zich slecht begint te voelen met hun beslissing om het recht in eigen handen te nemen

Gemiddelde beoordeling:7.5. Prima boek, leuk om te lezen

Elly
    Bijdrager
    Post count: 40

Spanning: 7 punten het is een goed verhaal met gemiddelde spanning. ik zat niet op het puntje van
    mijn stoel

Plot: 7 punten Verrassend maar ik ook had iets anders verwacht

Leesplezier 7 punten Verhaal leest lekker en wordt simpel beschreven

Schrijfstijl 7 punten Simon heeft een goede schrijfstijl

Originaliteit 7 punten Het verhaal was oké

Psychologie 8 punten De crisis die Officier van justitie Sylvia moet meemaken is verschrikkelijk.
    En ook voor haar collega”s. Dat had van mij nog verder uitgediept mogen worden.

Totaal 43 : 6 = 7

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.