Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 42: Meesterdeal Meesterdeal, Voor het lezen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 74

Cover: Ik vind de cover mooi. Ik zou hem zeker ook oppakken als ik hem zag liggen in de winkel. De kleur van de cover vind ik mooi en ook de titel die lijkt te zijn geschreven met krijt vind ik leuk bedacht.

Auteur: Ik heb nog niet eerder iets gelezen van deze schrijfster dus ben nog niet bekend met haar. Ik kwam wel haar naam al verschillende keren tegen op social media dus was al wel benieuwd naar haar boeken. Ik vind het ook heel leuk dat ik mee mag doen aan deze leesclub en kennis kan maken met een boek van haar.

Verwachting: Ik hoop een spannend boek te gaan lezen. Ik verwacht niet heel veel actie en bloed in het verhaal maar wel een onderhuidse spanning en een goede interessante verhaallijn. Ik hoop vooral dat het niet te voorspelbaar is en me verrast. Ik lees goede recensies online dus ik denk dat dat wel goed komt!

CindyK
    Bijdrager
    Post count: 10

Cover: aantrekkelijk, titel maakt nieuwsgierig.

Auteur: voor mij onbekend. Gebruikt dubbele achternaam, vind ik best speciaal

Verwachtingen: boek stond al op mijn lijst dus ben erg benieuwd of mijn gevoel klopt.

Cece
    Bijdrager
    Post count: 32

Cover: Het spreekt niet veel iets uit, je verwacht dat het over een school gaat. Een stoel, een krijtbord en Meesterdeal in krijt geschreven.

Auteur: Heb nog niet eerder over deze gelezen en ben benieuwd naar het verhaal.

Verwachting: Eerst twijfelde ik heel erg of ik wel mee zou doen en het boek wil lezen. Het trok me aan de ene kant aan, maar aan de andere kant ook niet.

Cece
    Bijdrager
    Post count: 32

Cover: Het spreekt niet veel iets uit, je verwacht dat het over een school gaat. Een stoel, een krijtbord en Meesterdeal in krijt geschreven.

Auteur: Heb nog niet eerder over deze gelezen en ben benieuwd naar het verhaal.

Verwachting: Eerst twijfelde ik heel erg of ik wel mee zou doen en het boek wil lezen. Het trok me aan de ene kant aan, maar aan de andere kant ook niet.

Ik doe mee met een eigen exemplaar

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.