Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 08: Masterplan Masterplan, Voor het lezen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 172

De cover van Masterplan is er wel een die er uit springt, inderdaad dat vlekkerige met een foto van een man die een pistool in zijn had houdt (wel even moet kijken wat is dat nou?). Actiethriller staat op de cover en dan weet ik waar ik aan begin, vel actie, veel geweld en met een titel als Materplan doet mij dat denken aan allerlei snode gemaakte plannen die verijdeld dienen te worden. Gelige kleur van de bladzijden, daar moet ik aan wennen. Maar goed lettertype. Ik verwacht een spannende actiethriller van een auteur die hiermee zijn debuut maakt.

Caro1966
    Bijdrager
    Post count: 24

Ben nog niet begonnen, maar bijna vakantie dan heerlijk op de bank met dit boek.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 167

Cover: het vlekkerige om de man met pistool geeft meteen goed weer dat het een donkere kant heeft die eigenlijk het daglicht niet kan weerdragen.
    Het boek heeft ook een uitstraling van een stoer mannenboek met de nodige actie erin.

Auteur: Dit is zijn debuut en heb alleen maar zijn kolom in de wekelijkse krant”De posthoorn” . In de social media heeft Pjotr en “Masterplan”wel wat aandacht gekregen. Van wat ik er van gelezen heb is het tot nu toe allemaal positief. Dit is voor een debutant wel zeer welkom. Maar door deze aandacht schept het natuurlijk wel een bepaalde verwachting.

Ik verwacht meegenomen te worden in het avontuur en dat het de nodige actie in zich heeft zodat ik getriggerd blijft om door te blijven lezen.

Erpi
    Bijdrager
    Post count: 35

De Cover is lastig te beoordelen bij het E-book. Het vlekkerige maakt het wel een beetje rommelig.
    Van het verhaal verwacht ik veel, maar dan nav de beschrijvingen op internet.
    Aangezien ik de schrijver niet ken, gaat dit boek een verrassing worden. Ik ben heel nieuwsgierig

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.