Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 08: Masterplan Masterplan, Tijdens het lezen

8 berichten aan het bekijken - 46 tot 53 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 21

Ik ben ondertussen ook in het boek begonnen, in het begin moest ik er even inkomen. Wennen aan de personages en de locaties. Ik vond dat het verhaal vrij traag op gang kwam. Ben nu ongeveer op 3/4 en het verhaal ontwikkelt zich als een mooie bloem!

ChantalH
    Bijdrager
    Post count: 13

Ik ben nu ook bij deel 2. Het verhaal leest lekker vlot en is heel spannend. Ik ben heel erg benieuwd hoe ze het hele gebeuren kunnen stoppen of tegenhouden. Ik zie de oplossing nog niet. Snel verder lezen.

chantalvl
    Bijdrager
    Post count: 45

Even voor de goede orde, dat je je ergert aan taalfouten wil niet zeggen dat ik er echt meezit. Is alleen jammer dat ze er inzitten.

Ik was al klaar met lezen, en ben nu met de laatste puntjes bezig. Door de drukke kerstdagen nog geen tijd gehad om rustig ervoor te gaan zitten.

sandra1968
    Bijdrager
    Post count: 21

En uit…… persoonlijk heb ik die taalfoutjes niet zo door als ik lekker aan de lees ben. Wat ik soms wel opmerk, maar dat is meer in het algemeen en niet specifiek voor dit boek, als er zinnen niet goed lopen.

Fgoestoh
    Bijdrager
    Post count: 118

Ik ben ondertussen ook in het boek begonnen, in het begin moest ik er even inkomen. Wennen aan de personages en de locaties. Ik vond dat het verhaal vrij traag op gang kwam. Ben nu ongeveer op 3/4 en het verhaal ontwikkelt zich als een mooie bloem!

Mooie omschrijving, ik deel je mening zeker. Is goed ontwikkeld plot. Benieuwd hoe de schrijver dit voor elkaar krijgt. Misschien weten we zaterdag meer er over.

Claudje744
    Bijdrager
    Post count: 20

Sorry allemaal door de kerstvakantie van de kinderen erg druk en ik ben de afgelopen weken niet echt heel erg fit 🙁 ik ga de komende dagen mn best doen om alles bij te werken en mn eindoordeel te plaatsen.

Caro1966
    Bijdrager
    Post count: 24

Spannend boek, ik vind alleen de terug blikken en de verschillende plaatsen waar het zich afspeelt moeilijk uit elkaar te houden. Moet je er goed bij concentreren, dat vind ik jammer. Het is geen boek wat je even snel tussen door leest.

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 252

Al 10 hfdst’en gelezen, leest vlot en het smaakt naar meer. Tof het verschillend perspectief en andere tijden. Benieuwd hoe alles in elkaar gaat passen!

Voor de redactie : ik heb soms echt grote spaties tss mijn woorden en vaak ook gesplitste woorden midden in zinnen. Geen idee of het papieren boek dit ook vertoont?

Het leest idd vlot en lekker. Ik vind het verschillend perspectief en andere tijden ook geweldig en het geeft een mooi beeld over het tot standkoming

Ja eh, plot is echt goed en zeker voor een debuut! Top!

8 berichten aan het bekijken - 46 tot 53 (van in totaal 53)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.