Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 08: Masterplan Masterplan, Tijdens het lezen

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 252

Boek is uit. Kan nog niet veel zeggen hier hé 🙂 . Ik wacht geduldig op mijn meelezers!
    Jammer van de typo’s, die ik ook regelmatig tegenkwam, naast de spaties en gesplitste woorden (maar dat is alleen bij mij??)

Erpi
    Bijdrager
    Post count: 35

Ik ben ook gestart met lezen. (beetje laat door omstandigheden) , Het boek leest echter heel vlot.
    Het is spannend en zeer afwisselend door de relatief korte hoofdstukken en de afwisseling in locatie.

Evy De Brabander
    Bijdrager
    Post count: 138

Boek is uit. Kan nog niet veel zeggen hier hé. Ik wacht geduldig op mijn meelezers!
    Jammer van de typo’s, die ik ook regelmatig tegenkwam, naast de spaties en gesplitste woorden (maar dat is alleen bij mij??)

Ik heb deze spaties en gesplitste woorden ook in mijn e-book versie…jammer is dat hé! Ik probeer me er niet aan te irriteren maar het stoort me wel een beetje. Ik denk wel dat hier een oplossing moet voor worden gezocht…

Evy De Brabander
    Bijdrager

Ik ben vandaag pas gestart met lezen. Ik wil graag een beetje rustig de tijd hebben als ik iets voor een leesclub ga lezen en iig een heel stuk aaneengesloten kunnen verslinden.
    Ik ben erg onder de indruk van het tempo in het boek. Je krijgt een beetje het gevoel alsof je hartslag een paar slagen sneller is dan normaal als je leest, dan is het in ieder geval spannend genoeg lijkt me! Door de afwisseling van de verschillende stukken heb ik af en toe wat ademruimte van de actie in Khartoem.
    In het begin van het boek vond ik de passage met de professor in het hotel echt tenenkrommend! Die wou ik bijna overslaan omdat ik het gewoon niet aan kon, en ik vind mezelf nu niet zo kleinzerig maar dan zal het wel door de schrijfstijl komen….dat het leek alsof ik het zelf meemaakte????
    Ik ben nu ruim over de helft en ik wil eigenlijk nog graag doorlezen…liefst tot het einde….maar ik denk niet dat ik dat haal!

Evy De Brabander
    Bijdrager

hmmm tot dikke 45 pagina’s van het einde gekomen en ik ga nu toch echt mijn bed opzoeken…jammer vind ik het!!! Ik wil erg graag doorlezen. Al moet ik zeggen dat met het begin van deel 2 de spanning toch weer helemaal moest opgebouwd worden, dus daar ben ik nu nog een beetje aan het inkomen.
    Op naar de ontknoping. Morgen…

Fgoestoh
    Bijdrager
    Post count: 118

Boek is uit. Klaar voor de review en na het lezen. Mag wat mij betreft open gesteld worden. Was heerlijk soepel boek om te lezen.

Evy De Brabander
    Bijdrager

Boek is bij mij nu ook uitgelezen! Ik ben er ook helemaal klaar voor!

Stefanie_R1985
    Bijdrager

Boek is uit. Kan nog niet veel zeggen hier hé . Ik wacht geduldig op mijn meelezers!

Ik heb deze spaties en gesplitste woorden ook in mijn e-book versie…jammer is dat hé! Ik probeer me er niet aan te irriteren maar het stoort me wel een beetje. Ik denk wel dat hier een oplossing moet voor worden gezocht…

Dacht eerst dat het aan mijn oude Sony lag, niet dus … Is absoluut jammer, fout van de uitgeverij wel en dus neem ik het niet mee in mijn review.

Stefanie_R1985
    Bijdrager

De andere topics mogen van mij ook open trouwens 🙂

Ingridje
    Bijdrager
    Post count: 51

Leest lekker vlot en de auteur houdt de spanning er wel in.

Lieke
    Bijdrager
    Post count: 33

Nog geen opvallende citaten of storende fouten tegengekomen, het leest zo lekker weg!
    De proloog vond ik een lekker opgebouwde binnenkomer: als deze model staat voor het boek, ben ik dik tevreden.
    Nu kijken waar de verhaallijnen bij elkaar gaan komen, al heb je natuurlijk wel een idee.

chantalvl
    Bijdrager
    Post count: 45

Ondertussen over de helft, en nu echt een zin tegengekomen die niet klopt.

Fout Blz 212 “ Ze zou haar lippen tot na haar toespraak stijf op elkaar houden.”

Dat lijkt me erg lastig!

Voor de rest lekker de vaart in het boek, en ga nu nog even verder.

kessel45
    Bijdrager
    Post count: 83

Ondertussen over de helft, en nu echt een zin tegengekomen die niet klopt.

Fout Blz 212 “ Ze zou haar lippen tot na haar toespraak stijf op elkaar houden.”

Dat lijkt me erg lastig!

Voor de rest lekker de vaart in het boek, en ga nu nog even verder.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 172

Ik ben vandaag pas gestart met lezen. Ik wil graag een beetje rustig de tijd hebben als ik iets voor een leesclub ga lezen en iig een heel stuk aaneengesloten kunnen verslinden.
    Ik ben erg onder de indruk van het tempo in het boek. Je krijgt een beetje het gevoel alsof je hartslag een paar slagen sneller is dan normaal als je leest, dan is het in ieder geval spannend genoeg lijkt me! Door de afwisseling van de verschillende stukken heb ik af en toe wat ademruimte van de actie in Khartoem.
    In het begin van het boek vond ik de passage met de professor in het hotel echt tenenkrommend! Die wou ik bijna overslaan omdat ik het gewoon niet aan kon, en ik vind mezelf nu niet zo kleinzerig maar dan zal het wel door de schrijfstijl komen….dat het leek alsof ik het zelf meemaakte????
    Ik ben nu ruim over de helft en ik wil eigenlijk nog graag doorlezen…liefst tot het einde….maar ik denk niet dat ik dat haal!

Ik ben nu ook pas begonnen.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 172

Zo het begin staat en zegt wel heel veel.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.