Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 08: Masterplan Masterplan, Tijdens het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 581
    #2094 |

Tijdens het lezen komen andere punten onder de aandacht, hieronder staan een paar aandachtspunten, die je kunnen helpen.

1. Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeldt erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    2. Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats ze dan in dit onderdeel.
    3. Voorkom het plaatsen van spoilers. Spoilers zijn stukken tekst over een boek waarin teveel van de verhaallijn wordt weggegeven. Niet doen! Wordt door je collega lezers niet op prijs gesteld!
    chantalvl
    Bijdrager
    Post count: 45

Ben begonnen e n nu bij hfst.5

Blz 33

Het ging Alex vooral om een aantal blinde vlekken in de opdracht

Een mooie en veel zeggende zin volgens mij.

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 252

Al 10 hfdst’en gelezen, leest vlot en het smaakt naar meer. Tof het verschillend perspectief en andere tijden. Benieuwd hoe alles in elkaar gaat passen!

Voor de redactie : ik heb soms echt grote spaties tss mijn woorden en vaak ook gesplitste woorden midden in zinnen. Geen idee of het papieren boek dit ook vertoont?

Stefanie_R1985
    Bijdrager

Nog iemand aan het lezen al? Ben echt benieuwd hoe alles in elkaar klikt. Zit toch met enkele vraagjes!

chantalvl
    Bijdrager
    Post count: 45

Ben bij hfst 11 nu Stefanie, en stukjes vallen bij mij nog niet in elkaar. Hopelijk zo nog stuk verder.

Claudje744
    Bijdrager
    Post count: 20

Ik vreet het spreekwoordelijk op hahahaha. Ik ben al bij hoofdstuk 29 en vind het ontzettend spannend. Onderweg ben ik wel wat typ/druk foutjes tegengekomen die mij opvielen. blz 12 ” De enige kans die (de) hij nog had ” Denk dat duidelijk is dat DE overbodig is?
    En op blz 155 “Biinenin ” en “en pakte en enveloppe” de tweede “en” moet denk ik “een” zijn??
    Ik ga snel weer verder lezen 😉 ik wil weten hoe het verder gaat.

kessel45
    Bijdrager
    Post count: 83

Al 10 hfdst’en gelezen, leest vlot en het smaakt naar meer. Tof het verschillend perspectief en andere tijden. Benieuwd hoe alles in elkaar gaat passen!

Voor de redactie : ik heb soms echt grote spaties tss mijn woorden en vaak ook gesplitste woorden midden in zinnen. Geen idee of het papieren boek dit ook vertoont?

Neee ik heb géén grote spaties bij het papieren boek en ook geen gesplitste woorden.

kessel45
    Bijdrager
    Post count: 83

Nu bij hoofdstuk 17. Heel spannend, maar ook veel schakelen tussen
    de verschillende lokaties. Houd je wél scherp haha.
    Ben erg benieuwd hoe een en ander zich ontwikkeld.

Fgoestoh
    Bijdrager
    Post count: 118

Net begonnen in proloog eerst rijdt hij kalm en beheerst en dan “… reed de laatste meters naar de ingang flink door….” .
    Beetje rare setting als je probeert niet op te vallen, in het donker rond rijdt, richting een muur/stalendeur rijdt/etc.

Fgoestoh
    Bijdrager

Nog iemand aan het lezen al? Ben echt benieuwd hoe alles in elkaar klikt. Zit toch met enkele vraagjes!

Ook begonnen 🙂 leest best wel lekker die proloog. Ben benieuwd naar het vervolg.

Stefanie_R1985
    Bijdrager

Neee ik heb géén grote spaties bij het papieren boek en ook geen gesplitste woorden.

Dan is het een e-book probleem?! 🙁

Stefanie_R1985
    Bijdrager

Ik ben trouwens halfweg 🙂 . Nu weer even tijd om te lezen!

Fgoestoh
    Bijdrager

Leest heerlijk erg tijdens een griepje op bed. Soepel geschreven hoor. Goed over de helft.

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager
    Post count: 16

Leuk om zo nu en dan even met jullie mee te lezen. Veel plezier en tot gauw

Stefanie_R1985
    Bijdrager

Ik begin straks aan deel 2. Boek houdt me vast!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.