Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 19: Wiegelied Inschrijven voor leesclub Wiegelied

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 657
    #4281 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 19

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de negentiende ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Wiegelied van Cilla & Rolf Börjlind.

Het verhaal: Wiegelied

Op een nacht vindt de dakloze Muriel een huilend meisje midden in het centrum van Stockholm. Ze heet Folami en is een vluchtelingetje. Muriel neemt het kind onder haar hoede en brengt het naar haar tijdelijke onderkomen.  

Elders, in Småland, wordt een graf ontdekt met daarin het lichaam van een jongen wiens keel is doorgesneden. Het team van commissaris Mette Olsäter, met daarin de jonge rechercheur Olivia Rönning, gaat naar de plaats delict om de moord te onderzoeken. In de buurt van het graf wordt een mes gevonden met een inscriptie die erop wijst dat de jongen het slachtoffer is van een Roemeense criminele organisatie.

Tom Stilton biedt zijn hulp aan bij het onderzoek en wordt samen met Olivia naar Boekarest gestuurd om te achterhalen wie de jongen en zijn moordenaars kunnen zijn. Ze komen een verdachte organisatie op het spoor. Hun onderzoek blijft echter niet onopgemerkt en algauw verkeren ze in levensgevaar.

De schrijver: Cilla & Rolf Börjlind

Cilla & Rolf Börjlind zijn de meest gevierde scenarioschrijvers van Zweden. Hun crimeseries en -films worden gekenmerkt door sterke plots, maatschappelijk engagement en charismatische personages die worstelen met levensechte conflicten.

De Börjlinds zijn verantwoordelijk voor maar liefst 44 films voor bioscoop en tv, waaronder 26 Martin Beck-films. Ze schreven tevens de scenario’s voor diverse tv-series. Als geen ander weten ze dus hoe ze met een spannend verhaal de lezer aan de bladzijden gekluisterd moeten houden. Hun thrillerserie over Olivia Rönning en Tom Stilton verschijnt in dertig landen. Het eerste deel, Springvloed, bewerkten ze tot 10-delige tv-serie. Ze schrijven nu aan het tweede seizoen, gebaseerd op het boek De derde stem.

Uitgeverij A.W. Bruna stelt 15 leesexemplaren (papier of ePub) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Wiegelied) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op woensdag 1 maart 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    maryam
    Bijdrager
    Post count: 125

Springvloed en De Derde Stem heb ik in een ruk uitgelezen, Zwarte Dageraad ligt al klaar, dus Wiegelied kan niet ontbreken.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 134

Succes deelnemers. Ik las de voorgaande boeken nog niet dus sla over.

sillyruns
    Bijdrager
    Post count: 80

Na enige tijd via facebook en twitter alleen gevolgd te hebben schrijf ik me nu in om kans te maken op een leesclub. Ik heb nog geen boeken van dit schrijversduo gelezen, maar sinds de serie Springvloed wil ik daar erg graag verandering in brengen. Wat gebeurt er met Olivia en Tom? Ik maak graag kans en heb me via mail aangemeld.

Wilma
    Bijdrager
    Post count: 70

Zulke goede schrijvers! Doe graag mee met deze leesclub. Heerlijk boek om zoals nu met het herfstweer lekker weg te duiken in een boek maar wie weet schijnt straks het zonnetje en kunnen we in het zonnetje even helemaal de tijd vergeten!

Evy De Brabander
    Bijdrager
    Post count: 139

Deze stond op mijn NTL! Ik vind de cover echt prachtig!

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 154

Ik hou wel van scandinavische schrijvers en omdat mijn ander boek vlot leest heb ik me dan ook ingeschreven. Ik heb van hun nog niets gelezen dus dit is een kans

dikkiedik
    Bijdrager
    Post count: 25

Lijkt me een geweldig boek! Ik zou dus graag meedoen en heb me dan ook ingeschreven.

Weert
    Bijdrager
    Post count: 81

Zo benieuwd naar dit boek, ook hoe het verder gaat met de vaste hoofdpersonages.

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 49

Ik heb zitten twijfelen of ik weer mee wilde gaan doen, maar heb mijn vorige boek uit en kijk nu weer uit naar een volgend exemplaar. En vooral ook omdat ik de vorige delen ook gelezen heb en ik enorm nieuwsgierig ben naar het vervolg! Ik doe dus graag mee met deze aktie.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.