Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 25: Maurice Inschrijven voor leesclub Maurice

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 657
    #5139 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 25

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de vijfentwintigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Maurice van Anne-Laure van Neer.

Het verhaal: Maurice

Kan je ontsnappen uit de tredmolen? ‘Beloof me, Maurice, dat je ophoudt met moorden,’ zei moeder vlak voor ze stierf. Hoewel mijn taak als Verlosser van de Mensheid nog niet volbracht was, heb ik haar mijn woord gegeven. Wat moest ik anders, zo aan haar sterfbed.

Maurice, 65 jaar en seriemoordenaar, belooft aan zijn stervende moeder om zijn roeping op te geven. Het is voorgoed gedaan om de Mensheid te bevrijden van bumperklevers, BMW-rijders en Alfa-mannetjes. Alles verloopt volgens plan tot zijn dochter thuiskomt met een nieuwe vriend. Een Alfa.

Kan Maurice de verleiding weerstaan?

De schrijver: Anne-Laure van Neer

Anne-Laure Van Neer (°1975) werkte in de toeristische sector als animatrice, reisorganisator en reisagente. Ze woont in Mortsel samen met haar echtgenoot, twee kinderen en drie katten. Zes jaar geleden besloot ze haar job op te geven om schrijfster te worden.

In 2015 verscheen haar debuut ‘Justine’ dat genomineerd werd voor de Knack- Hercule Poirotprijs

Uitgeverij Kramat stelt 15 leesexemplaren beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Maurice) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 3 april 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 134

WoW weer zo’n geweldig boek. Ook aangemeld.

laure89
    Bijdrager
    Post count: 12

Ik meld me ook aan, benieuwd naar dit boek!

Axelle
    Bijdrager
    Post count: 161

Blij dat ik me aangemeld heb 🙂

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.