Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 18: De juiste man Inschrijven voor leesclub De juiste man

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 138

@Cees en/of @coenraad, kan een van jullie iets meer info geven over de ontmoeting met Max (en jullie!). Ik heb nl nog een andere afspraak staan (in Eindhoven) en als ik bv tijden weet, kan ik doorgeven of ik wel of niet kan komen……….

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 179

@Cees en/of @coenraad, kan een van jullie iets meer info geven over de ontmoeting met Max (en jullie!). Ik heb nl nog een andere afspraak staan (in Eindhoven) en als ik bv tijden weet, kan ik doorgeven of ik wel of niet kan komen……….

Dit is de mail die Cees heeft gestuurd . Er zal nog een mail komen met de exacte aanvanstijd en hoe laat het ongeveer afgelopen is.

Wat gaan we daar doen?

Op de eerste plaats gaan we zorgen dat we een leuke en gezellige middag hebben, allemaal liefhebbers van het spannende boek dus dat moet lukken. Daarin heeft Coenraad de zorg over het bereiden van zijn overheerlijke en onvergetelijke (aangeklede) pan soep.

Ook gaan de deelnemers van leesclub De juiste man met de auteur Max van Olden in gesprek. Dat zal vanaf ongeveer 13:00 uur tot 14:30 uur zijn.

De leesclub is dan halverwege dus jullie kunnen Max daar nog aan een verhoor onderwerpen om aan de benodigde informatie te komen.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.