Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 18: De juiste man Inschrijven voor leesclub De juiste man

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 657
    #4237 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 18

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de achttiende ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: De juiste man van Max van Olden.

Het verhaal: De juiste man

Max van Olden won met ‘Lieve edelachtbare’ de Schaduwprijs voor het beste thrillerdebuut. Met ‘De juiste man’ komt Max van Olden met een waardige opvolger. Het is een gelaagde thriller waarbij vergelding vooropstaat.

Hoofdpersoon is Oscar, een alleenstaande advocaat op leeftijd. Sinds een persoonlijk drama van twintig jaar eerder, staat zijn leven in het teken van wraak.

‘De juiste man’ is een thriller in de wereld van de advocatuur.

De schrijver: Max van Olden

Max van Olden (1973) is advocaat en voert een civielrechtelijke praktijk, voornamelijk met betrekking tot de creatieve industrie. Met zijn debuut Lieve edelachtbare won hij de Schaduwprijs 2016

Uit het juryrapport van de Schaduwprijs: ‘Een goed doordachte plot met sublieme verhaallijnen, die aan het eind prachtig bij elkaar worden gebracht. Een zeer verrassend en overtuigend debuut dat doet uitzien naar een vervolg

Uitgeverij Ambo/Anthos stelt 15 leesexemplaren (papier of ePub) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen, de auteur ontmoeten en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (De juiste man) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub

Je kunt Max van Olden ontmoeten, met hem over het boek praten en het laten signeren met een persoonlijke boodschap. Op zaterdag 18 maart heeft Max in zijn agenda voor jullie gereserveerd. Wil je Max op die dag in Den Haag ontmoeten? Laat dit dan via je inschrijving voor de leesclub even weten en je ontvangt meer informatie over dit event.

• Kom je zaterdag 18 maart naar Den Haag voor het event met Max van Olden? Antwoord met ja of nee. (Deelnemers aan deze leesclub met een eigen exemplaar zijn ook van harte welkom)

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.
    Let op!!:

• De inschrijving sluit op zondag 26 februari 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    coenraad
    Bijdrager
    Post count: 179

mail verstuurd en heb ook weer zin in dit event en natuurlijk de leesclub.

Fgoestoh
    Bijdrager
    Post count: 134

Helaas heb ik dat weekend al niet verplaatsbare afspraken met familie maar anders was ik graag gekomen. Heel veel plezier met elkaar de 18de.

coenraad
    Bijdrager

Helaas heb ik dat weekend al niet verplaatsbare afspraken met familie maar anders was ik graag gekomen. Heel veel plezier met elkaar de 18de.

Dank je

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 185

Jammer Frank, maar heel veel plezier.

Charlotte
    Bijdrager

Ik zou graag meedoen en meneer Van Olden ontmoeten bij Coenraad. Ha, geweldig, bonus bij een leesclub.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 125

Mail gestuurd, ben erg nieuwsgierig naar dit boek en deze auteur.
    Evenement ga ik niet redden, heb dan al afspraken en Eindhoven-Den Haag is best wel een afstand.

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

Ook gemaild, al lukt de ontmoeting niet 🙁 . Ben mindermobiel en het is wat ver!

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 154

Het lijkt mij een tof boek maar deze sla ik over omdat ik al een ander boek mag beoordelen en ik wil me daarop concentreren.

barnem
    Bijdrager
    Post count: 9

Wat een super leuk initiatief. Ik heb direct de mail verstuurd naar Cees. Hopelijk mag ik meedoen. Zijn eerdere boek was voor mijn een van de top de debuten.

Ingridje
    Bijdrager
    Post count: 51

Ingeschreven en ik hou 18 maart met plezier vrij voor het event

coenraad
    Bijdrager

gezellig@ mike en @ingridje dat jullie naar het event komen. Zal weer wat lekkers gaan maken.

Charlotte
    Bijdrager

gezellig@ mike en @ingridje dat jullie naar het event komen. Zal weer wat lekkers gaan maken.

Ha, altijd goed he.

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 657

Ha, altijd goed he.

De inschrijving loopt nog dus niet voorbarig worden he. Pas na het weekend zal duidelijk zijn of het minimum aantal deelnemers aan het event is gehaald

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Voor dit boek heb ik me weer eens ingeschreven. Ik verwacht hiermee een wat harder boek te lezen, omdat het thema “vergelding” in de omschrijving wordt genoemd. Wat me heeft overtuigd om in te schrijven is dat het een gelaagde thriller is en ik op internet heb gevonden dat er een literair tintje aan zit.

Op dit moment heb ik bijna het debuut “Lieve edelachtbare” uit, prachtig en gelaagd plot en ik ben zeer benieuwd hoe het boek zal eindigen en hoe de draadjes bij elkaar komen.

Jammer genoeg is het voor mij geen haalbare kaart om op 18 maart naar het event te komen. Wie wel in de mogelijkheid is, wil ik veel plezier en een onvergetelijke dag wensen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.