Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 24: Carta Inschrijven voor leesclub Carta

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 697
    #4909 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 24

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de vierentwintigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Carta van Sterre.

Het verhaal: Carta

Wanneer een storm over het land trekt, wordt Saskia opgeschrikt door angstaanjagend gedreun tegen het raam. In paniek rukt ze de overgordijnen open en staat oog in oog met het bengelende lijk van haar vriendin Ylsje. Zelfmoord!

De politie komt echter met een ander verdict. Moord!

Wat wil de dader duidelijk maken met de speelkaart die hij achterliet op het lijk? En wat betekent de cijfercombinatie die op de kaart geschreven werd?

De Mechelse recherche zit met de handen in het haar. Van de moordenaar ontbreekt ieder spoor en het hek is helemaal van de dam wanneer er, kort nadien, een tweede slachtoffer valt…

Rani Diaz’ gevoel dat dit weleens het begin van een gruwelijke nachtmerrie zou kunnen zijn, lijkt uit te komen….

De schrijver: Sterre Carron

Sterre Carron, een pseudoniem, is een Vlaamse schrijfster van misdaadromans. Ze debuteerde als schrijfster in 2013 met Mara. Carron had van in haar jeugd belangstelling voor criminologie maar belandde uiteindelijk in een opleiding tot vroedvrouw.

Voor Artsen zonder Grenzen ging ze werken in Rwanda en toenmalig Zaïre. Ze keerde terug naar België waar ze een tijd in het Instituut voor Tropische Geneeskunde werkte.

Haar detectives draaien rond Rani Diaz, een gevoelige maar humeurige hoofdinspecteur bij het Mechels politiekorps.

Uitgeverij Witsand stelt totaal 15 leesexemplaren (papieren- of ePub)) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Carta) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 27 maart 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.

sanhan
    Bijdrager
    Post count: 74

leuk leuk, ik waag een kans

Duifken
    Bijdrager
    Post count: 10

Ik hoop met dit boek mijn zin in thrillers terug te vinden 🙂
    Dus waag ik mijn kans.

Daar ik in Belgie woon is het misschien eenvoudiger dat ik opteer voor een epub.

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

Deze keer waag ik mijn kans op een exemplaar 🙂

Wendy
    Bijdrager
    Post count: 67

Sterre Carron is snel met schrijven! Ik ben erg benieuwd naar dit boek en heb me ingeschreven!

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 158

Deze wil ik zo graag lezen want ik heb al haar andere boeken al gelezen en ze zijn zo goed

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

Ik ga meedoen met eigen exemplaar, dus mijn inschrijving mag je annuleren!

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 697

Ik ga meedoen met eigen exemplaar, dus mijn inschrijving mag je annuleren!

Helemaal top Stefanie!!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.