Home Forums Leesclub 39: Annabel Lee Inschrijven voor leesclub Annabel Lee

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 580
    #7578 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 39

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de negenendertigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is Annabel Lee van Mike Nappa.

Het verhaal: Annabel Lee

In deze bloedstollende thriller van Mike Nappa wordt de tiener Annabel Lee Truckson samen met een waakhond door haar mysterieuze oom in een militaire bunker onder de grond gestopt. Een verklaring krijgt ze niet. Het laatste wat haar oom tegen haar zegt, zijn een paar Duitse woorden en het bevel: ‘Doe de deur voor niemand open, hoor je? Ook niet voor mij.’

Boven de grond zijn twee detectives, een voormalige sluipschutter genaamd The Mute en een raadselachtige ‘Dr. Smith’ op zoek naar Annabel. Hoe weten ze van haar bestaan? Wie wil haar bevrijden? En waarom wil de ander haar voor altijd gevangen houden? En wie vindt haar als eerste?

De schrijver: Mike Nappa

Mike Nappa schrijft boeken in verschillende genres. Wereldwijd zijn al meer dan een miljoen boeken van hem verkocht. Daarnaast werkt hij als journalist voor het e-magazine PopFam.com.

Ik ben thrillers gaan schrijven omdat dat dat boeken zijn die ik toen meestal las – Dennis O’Neil, Dean Koontz, Janet Evanovich, Dennis LeHane, dat soort dingen. Op een gegeven moment, toen ik bezig was met mijn master Engels, las ik Batman: Knightfall. Ik vroeg me af of ik ooit zoiets zou kunnen schrijven.

Uitgeverij Kok stelt 15 leesexemplaren beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (Annabel Lee) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 03 juli 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.

Lies Oosterhoff
    Bijdrager
    Post count: 85

Ik las vanmiddag mijn email en zag deze leesclub voorbij komen. Nog nooit gehoord van Mike Nappa! Maar zo te lezen is deze best spannend. Het woord bloedstollend werkt bij mij als een rode lap bij een stier. Dus ik zou graag mee willen doen aan deze.

sanhan
    Bijdrager
    Post count: 52

Ik heb ook een kans gewaagd. Mike Nappa is me totaal onbekend. Als ik dan bloedstollend zie staan, dan schieten mijn radartjes in actie. Benieuwd of het echt bloedstollend gaat zijn.

Severine
    Bijdrager
    Post count: 32

Ik kende deze auteur ook niet, maar het boek ziet mij er echt heel spannend uit. Doet mij van stijl denken aan Fitzek na het lezen van het stukje. Ik heb me dus snel ingeschreven hiervoor.

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 44

Mij zegt deze auteur helemaal niets en het wekt mijn nieuwsgierigheid, zeker als ik lees waar dit boek over zou kunnen gaan. Ik ben dus zeker heel nieuwsgierig naar dit boek!

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 45

Ook voor mij totaal onbekend deze auteur, maar heel veel belangstelling en dus ook ingeschreven.
    Ben zeer benieuwd of ik bij de gelukkigen hoor

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.