Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 15: De stad van spiegels Inschrijven voor leesclub 15: Stad van spiegels

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 580
    #3601 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 15

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de vijftiende ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Stad van spiegels van Justin Cronin.

Het verhaal: De stad van spiegels

Het is stil geworden in de wereld. De Twaalf zijn vernietigd en de honderd jaar durende heerschappij van het duister is voorbij.

Langzaam komen de overlevenden weer tevoorschijn, vastbesloten om een nieuw bestaan op te bouwen, en te dromen van de toekomst.

Maar ergens ver weg, in een dode stad, wacht hij af. De Nul. De Eerste. De vader van de Twaalf. De haat die werd aangewakkerd door zijn transformatie laait opnieuw op. En de enige manier om dit vuur te doven is de dood van Amy, het meisje dat is voorbestemd om de mensheid te redden.

De schrijver: Justin Cronin

Justin Cronin is geboren en getogen in New England in de Verenigde Staten. Hij schreef de veelgeprezen romans The Summer Guest en Mary and O’Neill, waarvoor hij onder andere de PEN/Hemingway Award ontving. Cronin is docent Engelse literatuur aan Rice University en woont in Texas.

Uitgeverij Cargo stelt 15 leesexemplaren beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.
    Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Stad van spiegels) deel wilt nemen…
    Of je 1 van de 5 winnaars was van de ThrillZone Cronin Challenge

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op woensdag 18 januari 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.

Hetty
    Bijdrager
    Post count: 74

Wow super deze leesclub met het derde boek van Justin Cronin. Ik wil graag meedoen met deze leesclub omdat ik destijds de Oversteek en De Twaalf met heel veel plezier gelezen heb en al een paar jaar uitkijk naar het derde deel. Nu er de kans is om Stad van de spiegels via de leesclub te lezen wil ik die kans graag aangrijpen. Dus nu duimen maar!

penningf
    Bijdrager
    Post count: 14

Als dit boek net zo goed is als “De oversteek” dan hebben we er echt weer een topper bij. Ik verwacht dus veel van Justin Cronin.

Batserelli
    Bijdrager
    Post count: 9

Ik kan niet wachten om het derde deel te lezen en de Thrillzone Cronin Reading Challenge tot een goed einde te brengen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.