Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 10: Schokgolf Inschrijven voor leesclub 10: Schokgolf

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 657
    #2299 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 10

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de tiende ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Schokgolf van Frank van Zwol.

Het verhaal: Schokgolf

Tom Brandt is terug in zijn meest explosieve en actuele avontuur tot nu toe.

In Schokgolf voert beroepsavonturier Frank van Zwol zijn geheim agent Tom Brandt dwars door de ruige en weerbarstige natuur van IJsland.
    Alvorens hij Schokgolf schreef daalde Van Zwol zelf af in de krater van de Thrihnukagigur, scheurde hij met een sneeuwscooter over de krater van de explosieve vulkaan Katla en trok hij te voet door het binnenland van IJsland.

Net als zijn vorige thrillers is ook Schokgolf gebaseerd op feiten en nauwkeurig onderzoek

Boektrailer bekijken?: klik op Boektrailer

De schrijver: Frank van Zwol

Frank van Zwol (1963) is een geluksvogel die van buitensport zijn werk heeft gemaakt. Hij schrijft ook thrillers, deels over zijn avonturen. Zijn avonturen en expedities, meestal samen met zijn vrouw Jolanda Linschooten en husky Herschel, gebruikt hij als setting voor avontuurlijke faction-thrillers.
    De lijst van korte en lange avonturen is nauwelijks nog te reproduceren. Vanaf zijn achttiende is hij fanatiek met buitensporten. Aanvankelijk vooral wildwaterkajakken, later ook klimmen en speolologie. Jarenlang heeft hij fanatiek wedstrijd-oriënteringslopen gedaan, mountainmarathons gelopen en gemountainbiked. Later kwamen daar het winterkamperen, open kanovaren en de wildernisexpedities bij. In 2006 volgde hij in Canada de drie maanden fulltime opleiding tot wildernisgids. Sindsdien werkt Van Zwol voor zichzelf.

Uitgeverij Karakter stelt totaal 15 leesexemplaren (papieren- en digitale (ePub)) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.
    Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waar je voorkeur naar uit gaat, papieren boek of digitaal (ePub)
    • Waarom je aan deze leesclub (Schokgolf) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op woensdag 7 december 2016. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.

Guiannit
    Bijdrager
    Post count: 33

Ik ken Frank van Zwol nog niet, maar ik lees dat hij een avontuurlijke man is. Als je dan ook nog thrillers schrijft die met avontuur te maken heeft dan kan dat een aardige mix zijn van spanning en gevaar. Dat hij voor het schrijven van deze thriller eerst zelf in IJsland was kan het boek alleen maar ten goede komen.
    Ik kijk er naar uit om dit boek te lezen.

leentje
    Bijdrager
    Post count: 41

mailtje vertrokken. Ben benieuwd ken hem niet en geeft ook niet prijs over de inhoud. vind het best spannend

Yvonne
    Bijdrager
    Post count: 55

Ja ingeschreven! Heb zo van zijn vorige boek niemandsland genoten dat ik echt uitkijk naar deze!
    Duimen dat ik win!!

Tau
    Bijdrager
    Post count: 10

Dit boek spreekt mij heel erg aan en ik heb dan ook mijn kans gewaagd om aan deze leesclub deel te nemen!
    Het brengt alvast mooie herinneringen aan IJsland naar boven 🙂
    Een echte topbestemming voor iedere natuurliefhebber trouwens!

Anitadegroot
    Bijdrager
    Post count: 51

ook opgegeven ik vind het zo gaaf dat het verhaal zich afspeelt op Ijsland! Ben onbekend met de schrijver maar dat zal ongetwijfeld goed komen.

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Ik heb me ook opgegeven. Geweldig….IJsland!!!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.