Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 04: Machtsstrijd Inschrijven voor leesclub 04: Machtsstrijd van Wouter Helders

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 732
    #1461 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 04

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de vierde ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Machtsstrijd van Wouter Helder. Dit naar aanleiding van het winnen van de Hebban Debuut Award 2016.

Het verhaal: Machtsstrijd

Een op waarheid gebaseerde thriller van een militair journalist Chris Hurkman werkt al zijn hele leven voor Hurkman & De Graaff, het bedrijf dat zijn vader samen met een zakenpartner oprichtte. Na zijn opleiding in Zwitserland, gaat hij als geoloog voor het bedrijf in Namibië werken, waar hij na de mysterieuze dood van zijn ouders opgroeide.

Maar wanneer Antonie de Graaff, medeoprichter en directeur van het bedrijf, zijn omgeving schokt door onverwacht zelfmoord te plegen, barst tussen de erfgenamen een meedogenloze strijd los. Zijn zoon, de aan drugs en drank verslaafde playboy Cecil, gaat niets uit de weg om de andere erfgenamen buiten spel te zetten. Cecils zus blijkt eenvoudig op een zijspoor te zetten, maar de uit Afrika teruggekeerde Chris is een veel lastiger tegenstander om te verslaan.

De schrijver: Wouter Helders

Wouter Helders is auteur en militair journalist. Hij is geboren in Eindhoven en woont op dit moment in Oss.

Karakter Uitgevers stelt 15 leesexemplaren (papieren boek of ePub) beschikbaar 

Wil je meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar van een discussieboek.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waar je voorkeur naar uit gaat, papieren boek of epub:
    • Waarom je aan deze leesclub (Machtsstrijd) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.
    Let op!!:

• De inschrijving sluit op woensdag 2 november 2016. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone bij het discussieboek een lezersrecensie plaatsen.

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 40

Ik heb me ingeschreven en hoop dat ik mee mag doen!!

Agnes

annekeipg
    Bijdrager
    Post count: 6

Ik heb mij ook onmiddellijk ingeschreven.
    Spannend!

Tilak
    Bijdrager
    Post count: 71

Een op waarheid gebaseerde thriller… ik ben nieuwsgierig geworden en heb mij dan ook aangemeld. Het zou mijn eerste leesclub voor Thrillzone zijn, ik heb er zin in!

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Ik heb me net ook ingeschreven voor dit veelbelovende debuut.
    De beschrijving zegt me dat ik dit boek gewoon “moet” lezen.
    Ik heb er zin in.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.