Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 Leesclub 66: Ziva Inschrijven leesclub Ziva

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 956
    #12587 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 66 Ziva van John Winkel

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de zesenzestigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Ziva van John Winkel.

Het verhaal: Ziva

Onderzoeksjournalist Ziva Berkowitz krijgt een tip over grootschalige fraude in een middelgrote Nederlandse gemeente. Ze besluit er dieper in te duiken en achterhaalt geheimen die ze beter niet had kunnen ontdekken.

Iets wat klein leek blijkt van een gigantische omvang. Corruptie, witwaspraktijken, mishandelingen en liquidaties zijn aan de orde van de dag in de wereld die ze steeds verder weet bloot te leggen. Buiten haar diepgravende onderzoek om raakt Ziva ook betrokken bij een duistere familiekwestie, waarbij haar vermogende broer Yakov wordt afgeperst.

Als op een dag haar tipgever onder verdachte omstandigheden om het leven komt, raakt de zaak in een stroomversnelling. Een afgrijselijke moord is aanleiding voor rechercheur Johan Verhulst om zich nadrukkelijk met de zaak te gaan bezighouden. Maar ook Leo Klokman, producent van het televisieprogramma CrimeXplorer, stort zich op deze misdaad. Met zijn team neemt hij onverantwoorde risico’s die tot levensbedreigende gevolgen leiden.

De schrijver: John Winkel

John Winkel, geboren in 1950 in Den Haag, is jarenlang uitgever geweest van onder meer kinderboeken, vakinformatie en publiekstijdschriften. Aansluitend was hij werkzaam als zelfstandig managementconsultant, trainer en coach.

John is creatief en heeft nogal een ruime fantasie. Die eigenschappen brachten hem op het idee te gaan schrijven. Met zijn eerste probeersels deed hij mee aan een door de Volkskrant georganiseerde schrijfwedstrijd en eindigde van de zevenhonderd deelnemers als zesde. Gesterkt door dit positieve resultaat is hij gaan werken aan zijn eerste manuscript. Een thriller. Als laatbloeier brengt hij zijn thrillerdebuut uit, Ziva.

John woont ruim 20 jaar met zijn vrouw en hun twee kinderen in de bossen van de Utrechtse Heuvelrug. Rustiger, schoner en meer inspirerend.

Uitgeverij LetterRijn stelt 15 leesexemplaren (paperbacks en ePub’s) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Ziva) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub.

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 19 maart 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 185

Weer een nieuw debuut die me echt benieuwd maakt naar de inhoud

maryam
    Bijdrager
    Post count: 169

Auteur heb ik nog niet eerder van gehoord, maar het verhaal spreekt me erg aan. Ook heerlijk actueel zo vlak voor gemeenteraadsverkiezingen.

kareltje
    Bijdrager
    Post count: 182

Klinkt als een veelbelovend en actueel thriller-debuut! Gaat John ook beschikbaar zijn voor vragen tijdens de leesclub?

Severine
    Bijdrager
    Post count: 98

Om een of andere reden had ik de eerste mail voor inschrijving hiervan gemist. Ik was blij dat er nog een tweede mail kwam met verlenging, want dit boek ziet er mij wel interessant uit. Heb er mij daarnet voor ingeschreven.

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 159

Weer een poging gedaan. De laatste paar keren ben ik iedere keer niet ingeloot. Deze lijkt me ook weer heel spannend. Hoop dat ik mee mag doen.

1958wilma
    Bijdrager
    Post count: 39

Voor dit boek heb ik me direct ingeschreven, ben zeer benieuwd.

maria burger
    Bijdrager
    Post count: 162

ben heel benieuwd hoe de spanningsboog wordt opgebouwd.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.