Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 Leesclub 52: Verminkte toekomst Inschrijven leesclub Verminkte toekomst

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 732
    #10046 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 52

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de tweeënvijftigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Verminkte toekomst van Melissa Skaye.

Het verhaal: Verminkte toekomst

De moeder van Sanne Philips verdwijnt spoorloos als haar dochtertje nog maar tien jaar oud is. Sanne groeit op bij haar grootouders en kiest later voor het beroep van rechercheur, mede ingegeven door die eerdere verdwijning.

Vierentwintig jaar later ontvangt Sanne een envelop met daarin de ketting die ze haar moeder kort voor de verdwijning gaf. Op advies van paragnost Will de Jager duikt ze in het verleden en daarbij stuit ze op een hele reeks verdwenen jonge vrouwen.

Het onderzoek dat volgt, levert in eerste instantie meer vragen dan antwoorden. Leeft Sannes moeder nog? Waar is ze dan al die jaren geweest? Wie heeft de ketting verstuurd? Een melding over mogelijke kindermishandeling en een nieuwe vermissing van een vrouw, slokt bijna alle tijd van de rechercheur op. Sanne zet haar zoektocht door en wordt daarbij geholpen door haar collega Luca Borra en paragnost Will.

De schrijver: Melissa Skaye

Melissa Skaye (1972) is auteur van de VT-thrillerreeks: Virtuele tango, Verboden tranen en Verleden tijd. Verminkte toekomst is het vierde deel van de reeks met rechercheurs Sanne Philips en Luca Borra in de hoofdrol.

Ook is zij auteur van de thriller In onschuld en van de fantasyreeks Jeremy Jago. Ze heeft in diverse bundels korte thrillerverhalen gepubliceerd. Melissa woont samen met haar man en twee kinderen in Hoorn. Info: http://www.melissaskaye.nl

Uitgeverij LetterRijn stelt 15 leesexemplaren beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Verminkte toekomst) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uitgaat naar een ePub of paperback

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 30 oktober 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen. 
    Zohra
    Bijdrager
    Post count: 77

Ik heb me ingeschreven…2x zelfs want bij mijn 1ste inschrijving vergeten te zeggen dat ik een papieren versie wilde.Hoop dat jullie dit me niet kwalijk nemen …Sorry.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 148

Ik heb mij ook aangemeld.
    Ondanks de enthousiaste meningen over haar boeken van leesmaatjes had ik nog niets van haar gelezen.
    Daar komt nu wel een verandering in, want ik heb de eerst drie delen geleend van de bieb.
    Vanavond beginnen in deel 1 en duimen dat ik mee mag doen met deze leesclub.

Melissa Skaye
    Bijdrager
    Post count: 64

Veel leesplezier met de eerste drie delen, Dini!

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 148

Dank je wel Melissa.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 77

Melissa, ik heb me dus ingeschreven omdat ik een tijdje geleden een tip gekregen had van een collega van jou namelijk van Jacqueline Coppens.Ik ben dus heel erg benieuwd naar jouw boeken.Ik woon aan de Nederlands-Belgische grens (wel in Nederland maar lid in Belgische bieb omdat dit financieel veel goedkoper is ) en spijtig genoeg vind ik ze nog niet terug daar in de bieb.
    Maar misschien word ik zo door de microbe gebeten …en doe ik de bieb wel een aankoopsuggestie of koop ze zelf.

Melissa Skaye
    Bijdrager
    Post count: 64

Melissa, ik heb me dus ingeschreven omdat ik een tijdje geleden een tip gekregen had van een collega van jou namelijk van Jacqueline Coppens.Ik ben dus heel erg benieuwd naar jouw boeken.Ik woon aan de Nederlands-Belgische grens (wel in Nederland maar lid in Belgische bieb omdat dit financieel veel goedkoper is ) en spijtig genoeg vind ik ze nog niet terug daar in de bieb.
    Maar misschien word ik zo door de microbe gebeten …en doe ik de bieb wel een aankoopsuggestie of koop ze zelf.

Hai Zohra,

Wat ontzettend lief van Jacq!
    Waar het de bibliotheek aangaat, daar heb ik geen invloed op. Ik heb wel recensies van Vlaamse bibliotheken ontvangen, maar meer weet ik er niet van. Helaas.

Groetjes
    Melissa

wiets
    Bijdrager
    Post count: 84

Ook ik was nog niet bekend met de VT serie.
    Probeer zsm te beginnen met deel 1 en hoop dat ik mee mag doen met deze leesclub.

Hetty
    Bijdrager
    Post count: 75

Al fan van Melissa Skaye vanaf het eerste uur. Alle boeken van de VT reeks met veel plezier gelezen en ben dan ook héél benieuwd naar dit vierde deel. Ik heb hoge verwachtingen en ben ook heel nieuwsgierig hoe het met Sanne en Luca verder gaat.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.