Home Forums Leesclub 48: Puta Inschrijven leesclub Puta

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 580
    #9197 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 48

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de achtenveertigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Puta van Sterre Carron.

Het verhaal: Puta

“Wanneer Manon op een nacht het levenloze lichaam vindt van haar vriendin Flore, blijkt dat haar keel van oor tot oor is doorgesneden. Manon geldt meteen als de hoofdverdachte van deze moord. In een hoeve op het platteland worden even later ook de lichamen gevonden van een oude man en een oude vrouw.

Hoofdinspecteur Rani Diaz voelt meteen dat er iets niet klopt aan deze beide zaken. Wanneer Manon bij gebrek aan bewijs wordt vrijgelaten, breekt de hel helemaal los. In een broeierige sfeer van angst en paniek wordt duidelijk dat er in de stad iemand rondloopt die bepaalde mensen vol haat naar het leven staat. Vindt Rani Diaz met haar team het moordende monster voor er een nog grotere catastrofe plaatsvindt? 

De schrijver: Sterre Carron

Sterre Carron, een pseudoniem, is een Vlaamse schrijfster van misdaadromans. Ze debuteerde als schrijfster in 2013 met Mara. Carron had van in haar jeugd belangstelling voor criminologie maar belandde uiteindelijk in een opleiding tot vroedvrouw.

Voor Artsen zonder Grenzen ging ze werken in Rwanda en toenmalig Zaïre. Ze keerde terug naar België waar ze een tijd in het Instituut voor Tropische Geneeskunde werkte.

Haar detectives draaien rond Rani Diaz, een gevoelige maar humeurige hoofdinspecteur bij het Mechels politiekorps.

Uitgeverij Witsand stelt totaal 15 leesexemplaren (papieren- of ePub)) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Puta) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 11 september 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    GerdaVD55
    Bijdrager
    Post count: 3

Mijn dochter verwees me naar deze leesclub, omdat ze weet dat ik fan ben van de boeken van Sterre (Ik leerde ze immers kennen via haar!). Ik waag dus graag mijn kans, zeker na het lezen van de korte inhoud. Het lijkt me terug een spannende zaak voor Rani en haar team! Daarnaast ook spannend voor mij, zo een eerste keer leesclub!

annabrand18
    Bijdrager
    Post count: 1

Ik heb net hier aangemeld op aanraden van mijn zus. Het is mijn eerste leesclub en ik kijk er naar uit om mee te doen. Ik waag dus een kans.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 45

Als Belgisch-Limburgse wil ik me dus ook aanmelden voor dit boek van een Vlaamse schrijfster.
    Ben heel benieuwd naar het niveau van haar boeken.
    Om dit te vergelijken met schrijfstijlen van andere buitenlandse auteurs zal ik er dus eentje moeten lezen.
    Daarom grijp ik deze kans

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 111

Een nieuw boek van Sterre , natuurlijk schrijven we dan in. Het verhaal lijkt me ook spannend . Als je de inleiding leest denk je , dat heeft zo’n meisje toch echt niet gedaan? hoe kan ze nou verdachte zijn van zoiets gruwelijks. Ik ben benieuwd waar de waarheid ligt.

Severine
    Bijdrager
    Post count: 32

Ik ben grote fan van Sterre Carron, dus ik heb mij direct ingeschreven toen ik de mail zag.
    Het boek ziet er weer erg spannend uit, ik ben heel benieuwd. Nu afwachten tot de winnaars bekend zijn.

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 44

De laatste dag vandaag, spannend. Ik heb al haar boeken gelezen en kijk echt uit naar deze 👍

Saskia
    Bijdrager
    Post count: 25

Ten eerste heb ik nog nooit een boek van Sterre Carron gelezen. En mijn moeder notabene wel. En ze vond het leuk. Dus ben ik benieuwd of ik het ook leuk vind.

Ook vind ik de namen aantrekkelijk klinken. Sterre vind ik al een hele mooie naam en ik vind ook de naam van de hoofdinspecteur heel mooi. Ze heet Rani. Ze spreken tot de verbeelding en geven me een vrolijk gevoel.

Nu ben ik verder benieuwd wat het titelwoord betekent. Het woord Puta doet me toch denken aan hoer. En ik kan me niet herinneren dat ik ooit boek gelezen heb dat Hoer getiteld is. Misschien betekent het hier wel heel wat anders. Maar ik ben er wel nieuwsgierig naar.

En verder hoop ik een spannende thriller te mogen lezen!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.