Home Forums Leesclub 74: Pretty Boy Inschrijven leesclub Pretty Boy

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 918
    #13996 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 74 Pretty Boy van Ingrid Oonincx

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de vierenzeventigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Pretty Boy van Ingrid Oonincx.

Het verhaal: Pretty Boy

Wanneer Hannah de geheimzinnige Jack ontmoet, denkt ze dat ze de ware heeft gevonden. Maar waarom doet hij zo vreemd als er een kind vermist wordt in hun omgeving? En waarom vertelt hij nooit iets over zijn jeugd in Canada?

Hannah’s onwrikbare vertrouwen in haar echtgenoot begint te wankelen. Als hun eigen zoon verdwijnt, ontdekt Hannah de ijzingwekkende waarheid over de man van wie ze zielsveel houdt.

De schrijver: Ingrid Oonincx

Ingrid Oonincx(Baarle-Nassau, 1968) publiceerde bij The House of Books vier goed ontvangen thrillers: Nickname, Botsing, Sluipweg en Medicijn. Oonincx studeerde journalistiek en is communicatieadviseur bij Fontys Academy for Creative Industries in Tilburg. Daarnaast schrijft ze een wekelijkse column in het Brabants Dagblad.

In 2015 heeft Ingrid zich aangesloten bij schrijverscollectief Moordwijven waarin een aantal Nederlandse thrillerschrijfsters zich verenigd heeft.

Uitgeverij De Crime Compagnie stelt 15 leesexemplaren (paperbacks en ePub’s) beschikbaar. 

BELANGRIJKePubs krijgen de voorkeur en geen verzending van paperbacks naar Vlaanderen

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Pretty Boy) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub.
    • BELANGRIJKePubs krijgen de voorkeur en geen verzending van paperbacks naar Vlaanderen

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 28 mei 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone  op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 95

Ik heb mij vandaag ingeschreven voor de leesclub Pretty boy. Ik ken de auteur Ingrid Oonincx niet en ben benieuwd naar haar schrijfstijl en verwacht wel de enige plotverwisselingen.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 114

Ook voor mij een totaal onbekende auteur die ik wel wil ontdekken, misschien krijg ik een kans.
    En wat als je echtgenoot zo’n geheim heeft, wat doet dat met je relatie.
    Wat komt er allemaal aan het licht.
    Mag ik dat ontdekken.
    Dus ingeschreven

Yvonne
    Bijdrager
    Post count: 59

Ik heb me ook ingeschreven, even geleden dat ik meegedaan heb maar het lijkt me weer erg leuk!

maria burger
    Bijdrager
    Post count: 156

ook voor mij een onbekende schrijfster en moeilijk voor je relatie als je een vermoeden krijgt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.