Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 Leesclub 63: Meedogenloos Inschrijven leesclub Meedogenloos + SoepEvent

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 983
    #12124 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 63 en SoepEvent met Melissa Skaye en J. Sharpe

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de drieënzestigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Meedogenloos van Sharpe & Skaye.

Aan deze leesclub is een SoepEvent gekoppeld dat op zaterdagmiddag 24 maart, in Den Haag, plaatsvindt. Hier zijn ook de auteurs Melissa Skaye en J. Sharpe bij aanwezig. Meer informatie ontvang je na je inschrijving voor het SoepEvent

Het verhaal: Meedogenloos

Nadat hun ouders zijn vermoord, slaan de zusjes Mandy en Lisa Peeters op de vlucht. Het belastende bewijsmateriaal dat ze bij zich dragen, maakt dat ook zij moeten vrezen voor hun leven.

Vier jaar eerder verdween de toen dertienjarige Californische India Johnston spoorloos. Ze duikt buiten het zicht van haar familie op in de gedwongen prostitutie in België. Dan is er een klant die zich haar lot aantrekt.

Tim Bosman en Suzanne Meyer hebben elkaar na het verbreken van hun relatie al ruim zeven jaar niet meer gezien. Tim heeft in de journalistiek te maken met uiteenlopende zaken, waarbij hij niet altijd vrienden maakt. Als de omstandigheden Tim en Suzanne weer bij elkaar brengen, staat hun leven op het punt voorgoed te veranderen. Op het eerste gezicht lijken dit drie op zichzelf staande gebeurtenissen. Schijn bedriegt … 

De schrijvers: Sharpe & Skaye

Sharpe & Skaye is een gelegenheidsduo. Beide auteurs hebben voornamelijk aan hun eigen carrière gewerkt. Voor Meedogenloos slaan ze voor de eerste keer de handen ineen.

J. Sharpe, pseudoniem van Joris van Leeuwen (1986), heeft verschillende mysterieuze thrillers en fantasy boeken geschreven, alsmede meerder spannende verhalen.

Naast schrijven is Joris jarenlang banketbakker geweest en heeft hij in binnen en buitenland voor verschillende bakkerijen gewerkt. Momenteel is hij, naast schrijver, tevens rijinstructeur en muzikant.

Melissa Skaye (1972) is auteur van de VT-thrillerreeks: Virtuele tango, Verboden tranen en Verleden tijd. Verminkte toekomst is het vierde deel van de reeks met rechercheurs Sanne Philips en Luca Borra in de hoofdrol.

Ook is zij auteur van de thriller In onschuld en van de fantasyreeks Jeremy Jago. Ze heeft in diverse bundels korte thrillerverhalen gepubliceerd. Melissa woont samen met haar man en twee kinderen in Hoorn. Info: http://www.melissaskaye.nl

Uitgeverij LetterRijn stelt 15 leesexemplaren (paperbacks en ePub’s) beschikbaar. 

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar en aanwezig wilt zijn bij het SoepEvent op zaterdag 24 maart, van 12:00 tot 17:00 uur in Den Haag.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Meedogenloos) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub.
    • Of je deel wilt nemen aan het SoepEvent op 24 maart met J. Sharpe en Melissa Skaye

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 19 februari 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen. 

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 217

Net aangemeld en nu maar duimen.
    Lijkt mij echt ontzettend leuk.
    Het boek stond al op de verlanglijst.
    En ik ben gek op erwtensoep.😅

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 221

Wat geweldig dat het wel door kan gaan he, ik neem graag deel.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 138

Ondanks ik niet kan deelnemen aan SoepEvent , gezien de afstand en ov, heb ik me toch ingeschreven voor dit boek want ik ben heel nieuwsgierig.
    De samenwerking tussen deze twee auteurs en de 3 op eerste zicht losstaande feiten…die dan uiteindelijk toch iets met elkaar te maken hebben….
    Dit alles wil ik wel ontdekken.
    Misschien mag ik dat via jullie .

Francina
    Bijdrager
    Post count: 16

Het lijkt me leuk om te lezen hoe het boek is geworden na de samenwerking van beide auteurs. Ben heel benieuwd dus zou graag meedoen met deze Leesclub! 🙂

Tina
    Bijdrager
    Post count: 19

Ook ik heb mijzelf voor deze leesclub ingeschreven. Ik heb alle thrillers van Melissa Skaye gelezen, maar nog nooit iets van J. Sharpe, totdat ik het manuscript van dit boek mocht lezen, en daar werd ik echt door van mijn sokken geblazen, wat een geweldig boek! Duimen dus, dat ik met deze leesclub mee mag doen!! Ik heb namelijk van Melissa gehoord dat er nogal wat dingen in het boek veranderd zijn. Ik ga ook niet naar het soepevent, omdat het te ver weg is, maar ik hoop niet dat dat onze kansen op de leesclub verminderd!;-)

Texangator
    Bijdrager
    Post count: 5

Hallo,
    Ik zou heel graag meedoen met leesclub 63 omdat ik het genoegen had dit boek van het prille begin te mogen volgen en mijn mening heb mogen geven.
    Nu wil ik dit doen bij de final versie van het boek.
    Ik kan nog niet zeggen of ik naar het soep event kan komen maar ik zal het graag willen en proberen.
    Ik had ook graag de paperback gekregen.
    Dank u.

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 57

De reactie die ik een paar dagen geleden heb geplaatst zie ik niet, dus nog maar een keer.
    Omdat ik groot fan ben van Melissa Skaye en heel graag kennis wil maken met de schrijfstijl van J. Sharpe heb ik me ingeschreven en hoop 1 van de gelukkigen te zijn.
    Helaas zal het niet lukken om naar het soep-event te komen

Ann Janssens
    Bijdrager
    Post count: 67

Ik dacht ook dat ik hier iets geplaatst had … blijkbaar iets misgelopen of mijn hoofd dat zich eventjes een zeef voelde 🙂 Het duo Sharpe/Skaye ? Benieuwd wat dat gaat geven !

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.