Home Forums Leesclub 56: Kortsluiting Inschrijven leesclub Kortsluiting

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 697
    #10693 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 56

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de zesenvijftigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Kortsluiting van Christine Bols.

Het verhaal: Kortsluiting

Wat als je saai, geordend en voorspelbaar leventje plots overhoop wordt gegooid?
    Wat als je binnen enkele seconden een beslissing moet nemen die je leven voorgoed verandert?
    En wat als die beslissing nu net de verkeerde blijkt te zijn en je in een onstuitbare lawine aan gebeurtenissen belandt?

Dit overkomt Mark Devos, eigenaar van de Hawaï Sun, een zonnebankcentrum dat in ernstige financiële problemen verkeert. In een van de cabines wordt door zijn nalatigheid een vrouw geëlektrocuteerd en sterft. Mark beseft dat hij in grote problemen zit en panikeert.  

Het beeld van verplichte sluiting en een gevangenisstraf doemt op. Hij moet snel een beslissing nemen … en … het is de verkeerde. De politie start een onderzoek naar de mysterieuze verdwijning van de dame. Al snel duikt zijn naam op als degene die haar het laatst heeft gezien.

OVER KORTSLUITING:

‘Het is origineel en soms zelfs humoristisch en sarcastisch. Vervelen doet het geen moment.’ (Cees van Rhienen – ThrillZone)

‘Fantastisch boek! Een thriller naar mijn hart, zonder ook maar enige twijfel goed voor *****! Ik heb ervan genoten!’ (Anna Bakker, Hebban-Crimezone)

De schrijver: Christine Bols

Lezers die al eerder boeken van haar hebben gelezen associëren d’r naam vanzelfsprekend met het speurders duo Tim Sackley en Jude McCool. Daar heeft de Vlaamse Christine Bols inmiddels vier spannende delen van op de markt gebracht. Maar ideeën dienen zich vaak in willekeurige volgorde aan en met sommige kun je op dat moment wat en andere weer niet.

Het verhaal dat al langere tijd in haar geest aan het rijpen was, bleek met geen mogelijkheid passend te maken binnen de serie met Sackley en McCool en wat doet een creatieve auteur dan? Inderdaad, de tijd is dan rijp voor een standalone. Zo zou het gegaan kunnen zijn in de opmaat naar Kortsluiting, het pas verschenen boek van Christine Bols.

Christine Bols stelt totaal 15 leesexemplaren (5 papieren- en 10 ePub’s) beschikbaar. 

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Kortsluiting) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub.

AANDACHTSPUNTEN bij keuzemaking papieren exemplaar of ePub:

• Er worden alleen papieren exemplaren binnen België verzonden.
    • Vlaamse deelnemers kunnen bij inschrijven kiezen tussen een papieren boek of ePub.
    • Alle deelnemers buiten België kunnen alleen kiezen voor een ePub.

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 27 november 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Dini57
    Bijdrager
    Post count: 140

Succes deelnemers. Ik had graag meegedaan maar ik lees liever papieren boeken.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 135

Ik zie nu dat Nederlandse lezers geen papieren boek krijgen, jammer want door reuma heb ik moeite met swipen.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 67

Helaas dus ook voor mij géén deelname…
    Want ik kan alleen maar papieren boeken lezen

Severine
    Bijdrager
    Post count: 62

Ziet er een heel spannend boek uit! Mooie kaft ook. Ik heb mij weer ingeschreven.

sanhan
    Bijdrager
    Post count: 74

Oeps, deze vergeten. had me ingeschreven, benieuwd of ik mag meedoen….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.