Home Forums Leesclub 61: Het meisje in het ijs Inschrijven leesclub Het meisje in het ijs

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 768
    #11837 |

+++ EXTRA LANGE INSCHRIJFPERIODE +++ EXTRA (25) GRATIS LEESEXEMPLAREN +++

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 61

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de eenenzestigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Het meisje in het ijs van Robert Bryndza.

Het verhaal: Het meisje in het ijs

Met een ijzersterke hoofdpersoon waar lezers geen genoeg van zullen krijgen.
    Voor de fans van Karin Slaughter en M.J. Arlidge.

Haar ogen zijn wijd open. Haar lippen iets uiteen, alsof ze nog iets wil zeggen. Haar lichaam bevroren in het ijs. En ze is niet de enige…

Als het lichaam van een jonge vrouw wordt gevonden in een park in Zuid-Londen, wordt inspecteur Erika Foster ingeschakeld om het moordonderzoek te leiden. Het slachtoffer, de mooie, jonge en rijke Andrea Douglas-Brown, leek het perfecte leven te leiden. Haar vader is een belangrijk en invloedrijk man, haar verloofde een gerespecteerd zakenman.

Toch lijken er duistere geheimen te zijn. Werden die het meisje fataal?

Als Erika dichter bij de waarheid komt, verschuift de aandacht van de moordenaar naar Erika zelf, wier laatste zaak verkeerd afliep. Zo verkeerd zelfs dat haar eigen man om het leven kwam. Terwijl haar politiecarrière aan een zijden draadje hangt, moet Erika haar eigen angsten overwinnen om een wrede moordenaar te slim af te zijn – voordat het te laat is.

Lezersreacties op Goodreads:

‘Een uitzonderlijke thriller die de hype meer dan waard is.’
    ‘Boeiend, beschrijvend, en spannend. De plot is superstrak en hield me wakker!’
    ‘Het meisje in het ijs is de beste Britse politiethriller die ik in tijden heb gelezen.’
    ‘Inspecteur Erika Foster is geweldig, en het boek wordt met de bladzijde spannender.’
    ‘Een geweldige crime-thriller, met veel onverwachte wendingen die de lezer steeds op het verkeerde been zetten.’
    ‘Een briljant knappe thriller. Een absolute must voor alle crime fans.’ 

De schrijver: Robert Bryndza

Robert Bryndza werd in Groot-Brittannië geboren, en woont tegenwoordig in Slowakije. Hij is acteur en schrijver. Wanneer hij niet schrijft, leert Robert Slowaaks, probeert hij twee gekke honden te trainen of Grand Designs te bekijken – allemaal in de hoop dat hij zijn schoonmoeder zal begrijpen, zijn droomhuis kan bouwen en de honden naar hem zullen luisteren. Hij heeft zojuist een gloednieuwe romantische komedie gepubliceerd, Miss Wrong en Mr Right.

Uitgeverij Boekerij stelt 25 leesexemplaren (paperbacks en ePub’s) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.
    Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Het meisje in het ijs) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub.

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 29 januari 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.

Anjavee
    Bijdrager
    Post count: 21

Ik heb mezelf dit weekend dit boek kado gedaan! Dus als het mag doe ik graag mee aan deze leesclub met mijn eigen exemplaar!

malakh ahavah
    Bijdrager
    Post count: 15

Heb me net ingeschreven… Lijkt mij een bijzonder interessant boek, al heel veel goede dingen over gehoord ook.

karinhazendonkauteur
    Bijdrager
    Post count: 29

Ik heb me ingeschreven. Heel hype-gevoelig ben ik niet, maar wel fan van Arlidge en dat triggert natuurlijk. Ik ben heel benieuwd of dit dan een keer een ‘hypewaardig’ boek is.

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 768

Ik heb mezelf dit weekend dit boek kado gedaan! Dus als het mag doe ik graag mee aan deze leesclub met mijn eigen exemplaar!

Dat mag altijd @anjavee

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 50

Ik heb me net ingeschreven, lijkt me super om weer mee te kunnen doen met de leesclub.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 151

Ik heb mij net ook aangemeld. Zo benieuwd naar dit boek en deze auteur. Wie weet een begin van een heerlijke reeks.

Brigitte
    Bijdrager
    Post count: 24

zo ik heb mij aangemeld. zo benieuwd naar dit boek en al veel over gehoord! ik waag een gokje.

Katrien Baert
    Bijdrager
    Post count: 23

Ik heb mij ingeschreven omdat bij het lezen van de achterflap mijn interesse volledig gewekt is. Ardlige lees ik heel graag dus ga ik de uitdaging aan voor deze hype alhoewel ik de auteur zelf nog niet ken.

Katrien

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 84

Ik ga me ook dadelijk inschrijven want als twee van mijn favoriete auteurs hier vermeld worden dan moet ik dit zeker gaan lezen.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 84

Ik heb me net ingeschreven want als twee van mijn favoriete schrijvers vermeld worden dan wil ik zeer zeker dit boek gaan lezen.Misschien kan ik dan binnenkort een nieuw auteur aan mijn lijst toevoegen.

Elsa Bakker
    Bijdrager
    Post count: 66

Jaaa net aangemeld!!! Het lijkt mij echt een heerlijke stevige thriller en laat ik daar net heel erg aan toe zijn ;-p

Ik hou mijn verachtingen al zoveel mogelijk laag maar door de vergelijking met Karin Slaughter ben ik toch wel erg nieuwsgierig. Daardoor verwacht ik wel een kwalitatief echte thriller…

sillyruns
    Bijdrager
    Post count: 97

Ik ga me direct aanmelden. Wacht al sinds de aankondiging van dit boek op de verschijning. Als er een vergelijk gemaakt wordt met Karin Slaughter en M.J. Arlidge wekt dit uiteraard wel verwachtingen. Ik ben erg nieuwsgierig naar Erika Foster. Kan zij zich meten met Helen Grace? Ook het feit dat het verhaal zich in Londen afspeelt spreekt mij erg aan. Kortom, ik zie er naaruit om Erika Foster te ontmoeten…in het boek dan.

Lies Oosterhoff
    Bijdrager
    Post count: 103

Ingeschreven!!!!!

Tja, ik heb al zoveel reacties op dit boek ontvangen dat ik hem wel moet lezen!
    Meestal wanneer mijn omgeving al zo vroeg reageert op een nieuw boek dan moet het haast wel goed zijn.
    Dat is natuurlijk niet de enige reden waarom ik me heb ingeschreven voor deze leesclub. Je kunt niet blind varen op anderen.
    Waarom wil ik dit boek graag lezen en wat verwacht ik ervan?
    Ik zou zeggen kijk naar de cover! Het schreeuwt om gelezen te worden. Dan het verhaal op de achterflap en de aanbevelingen, hoewel ik me daar vrijwel nooit wat van aantrek. Ik ken de schrijver niet maar ik verwacht wel een akelig spannend boek. Ik hoop op een nagelbijter!

Saskia Vogelaar
    Bijdrager
    Post count: 8

Heb me ook ingeschreven, ‘Fingers crossed’. Als dit boek echt zo goed is wat iedereen zegt, dan kunnen we de komende jaren flink gaan genieten. Robert Bryndza heeft al 5 boeken geschreven met Erika Foster in de hoofdrol. En de beoordelingen op Goodreads worden per boek alleen maar beter. 🙂

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.