Home Forums Leesclub 47: Gevarenzone Inschrijven leesclub Gevarenzone

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 580
    #9084 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 46

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de zevenenveertigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is Gevarenzone van Jennefer Mellink.

Het zou origineel zijn als de motivatie voor het inschrijven van een leesclub geen algemeen, terugkerende, gekopieerde beschrijving bevat maar een beschrijving waar minstens de titel van het leesclubboek en/of de auteur in te lezen valt en een originele motivatie waarom je perse dit boek wilt lezen.

Het verhaal: Gevarenzone

Pip wil uit huis. Ze heeft voortdurend ruzie met haar moeder, die haar elke dag weer de huid vol scheldt omdat ze gestopt is met haar opleiding.

Op een mooie dag in september lijkt alles op zijn pootjes terecht te komen: Pip vindt een leuke baan én een eigen huisje. Maar dat huis is niet zo geweldig als het lijkt. Nadat Pip en haar vrienden een ouijabord hebben gebruikt, gebeuren er allemaal vreemde dingen: spullen verdwijnen of gaan kapot en er gaat zelfs iemand dood, zoals het ouijabord al had voorspeld.  

Pips nieuwe leven verandert in een regelrechte hel. Wie heeft het op haar voorzien? Is het iemand van haar vrienden die haar in de maling neemt? Zijn het kwade geesten? Of zijn het spoken uit haar verleden?  

Een spannende en beklemmende thriller over een droom die in een nachtmerrie verandert.  

++++ Voor lezers vanaf 16 jaar. ++++  

De schrijver: Jennefer Mellink

Jennefer Mellink (Amersfoort, 1985) is opgegroeid in Leusden. In juni 2014 debuteerde ze met Gebroken, een zenuwslopend spannende young adult thriller.

Ze schrijft ook columns en korte (spannende) verhalen en boekrecensies voor Hebban/crimezone. Jennefer wandelt graag met haar hondjes door de natuur en houdt ook van lezen, schrijven, koken en reizen.
    Behalve auteur werkt ze parttime als medewerker binnendienst bij een bedrijfsmakelaar.
    Momenteel woont ze samen met haar hondjes in Twello.

Bekijk hier de boektrailer

Uitgeverij Clavis stelt 15 leesexemplaren beschikbaar. 

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (Gevarenzone) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 04 september 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen. 
    Lies Oosterhoff
    Bijdrager
    Post count: 85

Dit lijkt mij een supercool boek! Ik heb me daarom ingeschreven en ga nu in spanning wachten of ik mee mag doen.

Ant
    Bijdrager
    Post count: 17

Ik heb mijn ook ingeschreven. Is alweer even geleden dat ik mij inschreef voor een titel maar dit boek lijkt mij geweldig.
    Ik ken Jennefer nog niet maar ik leer graag onbekende auteurs kennen. Vaak is dit positief verrassend dus wie weet…

syl
    Bijdrager
    Post count: 4

Ik ven heel erg benieuwd naar het boek.

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 111

Ik heb me ingeschreven omdat ik erg benieuwd ben naar het verhaal , allemaal hebben we vroeger denk ik wel eens gefantaseerd over glaasje draaien en kaartje leggen…hoe zit het nu ? houd iemand ze voor de gek of speelt er echt iets tussen hemel en aarde?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.