Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 22: Eindspel Inschrijven leesclub Eindspel

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 732
    #4726 |

Op 21 september 2014 kwam een grote groep liefhebbers van het spannende boek bijeen in Café De Pont in Amsterdam om de start van een leesclub te vieren van het 1e deel van de serie De Noordzeemoorden. Galgenveld werd door Isa Maron toegelicht en nog meer….

Een dikke 30 maanden later leest de ThrillZone leesclub het laatste deel met de toepasselijke titel Eindspel.

Lees het volledige bericht en schrijf je in…..

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 22

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de tweeëntwintigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Eindspel van Isa Maron.

Het verhaal: Eindspel

In een kleine woning in Amsterdam-Noord worden de gruwelijk toegetakelde lichamen van een hoogbejaard stel gevonden. Rechercheur Maud Mertens stort zich op de zaak, terwijl ze samen met haar collega Niels werkt aan een zaak waarbij er hoofden zijn gevonden in de tuin van de villa.

Kyra Slagter vertrekt naar Londen, de seriemoordenaar die meer lijkt te weten van de verdwijning van haar zus wil praten. Ze komt steeds dichterbij, gevaarlijk dichtbij..

De schrijver: Isa Maron

Isa Maron is schrijfster en schrijfcoach. Ze debuteerde in 2008 met de thriller Passiespel. Daarna verschenen Verboden Verleden, de minithriller Vrij Zwemmen en Schaduwkant. In 2014 verscheen het eerste deel van het vierluik De Noordzeemoorden, Galgenveld tegelijk als gratis bijlage bij het AD en als gewone uitgave in de boekhandel. Inmiddels zijn ook deel 2: IJskoud en deel 3: Ritueel verschenen. In november van 2016 verscheen het laatste deel: Eindspel

Uitgeverij The House of Books stelt 15 exemplaren (paperbacks of ePub’s) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Eindspel) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 20 maart 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    wiets
    Bijdrager
    Post count: 84

Ingeschreven. Lijkt me heel leuk om mee te doen.

sillyruns
    Bijdrager
    Post count: 93

Ook ik heb me ingeschreven. Deel 1 en 2 van de Noordzeemoorden heb ik gelezen. Nu nog snel even deel 3 en dan ben ik klaar voor het laatste deel. Ik wil wel weer eens naar Amsterdam Noord (waar mijn wiegje heeft gestaan).

Hetty
    Bijdrager
    Post count: 75

Ook aangemeld. Ik heb alle boeken van de Noordzee moorden met veel plezier gelezen en het lijkt me leuk om dit laatste deel samen met de leesclub te lezen. Ik mocht er ook bij zijn op 21 september 2014 samen met de leesclub leden en zou het nu leuk vinden om ook met een leesclub af te sluiten.

Wendy
    Bijdrager
    Post count: 74

Ik heb dit boek al mogen lezen voordat het uit was. Dat is dus ook al te lang geleden dat ik het heb gelezen om nog deel te kunnen nemen aan deze leesclub. Maar ga deze leesclub zeker volgen!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.