Home Forums Leesclub 49: Een nieuw begin Inschrijven leesclub Een nieuw begin

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 580
    #9360 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 49

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de negenenveertigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Een nieuw begin van Angelique Haak.

Het verhaal: Een nieuw begin

Jennifer Brugman is een gedreven rechercheur met een pijnlijk verleden. Ze wil graag opnieuw beginnen en een baan in haar geboortestad Rotterdam biedt haar die kans.

Samen met haar nieuwe collega’s werkt ze aan een heftige moordzaak: het opsporen van een moordenaar die een voorliefde heeft voor Griekse Mythologie en het afstraffen van overspelige vrouwen.

Lukt het Jennifer geheim te houden wat haar overkomen is, nu het erop lijkt dat de Mythologie-moordenaar het ook op haar gemunt

De schrijver: Angelique Haak

Angelique Haak (Rotterdam, 1978) heeft al sinds haar jeugd een passie voor lezen en schrijven. In 2013 won zij een regionale schrijfwedstrijd ter gelegenheid van de week van het spannende boek.

Daarna begon het te kriebelen en besloot ze om een eigen thriller te schrijven. Een nieuw begin is haar thrillerdebuut.
    Met haar man en kinderen woont Angelique in Spijkenisse.

Uitgeverij De Crime Compagnie stelt totaal 15 leesexemplaren (papieren- of ePub) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (Een nieuw begin) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub.

ATTENTIE VOOR VLAAMSE DEELNEMERS: Vlaamse deelnemers kunnen alleen deelnemen met een ePub. Er worden geen paperbacks naar België verzonden.

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 18 september 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 149

Jammer dat er geen boeken naar België verstuurd worden. Voor een recensie doe ik liever mee met een boek omdat het gemakkelijk is om eens terug te bladeren

XKellllllyyyyyy
    Bijdrager
    Post count: 72

Jammer dat er geen boeken naar België verstuurd worden. Voor een recensie doe ik liever mee met een boek omdat het gemakkelijk is om eens terug te bladeren

Vind het ook spijtig. Vele makkelijker bij te houden. Ook geen lege batterijen 🙂

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 111

Ingeschreven , een heerlijke spannende thriller van Nederlandse bodem lijkt me lekker om in deze herfstdagen in huispak mee op de bank te kruipen.

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 252

ingeschreven, e-books lukken ook 🙂

Axelle
    Bijdrager
    Post count: 136

Ik vind het niet erg dat het ebook is en ik ben blij dat er zoveel boeken gegeven worden hier. Ik snap de uitgevers wel. De verzendkosten liggen erg hoog naar België en als er dan bovendien soms nog eens eentje zijn bestemming niet bereikt, dan kost het hen dubbel zoveel. Ik heb daarom weer graag mijn kans gewaagd.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.