Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 Leesclub 51: Dwaalspoor Inschrijven leesclub Dwaalspoor

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 917
    #9959 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 51

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de eenenvijftigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Dwaalspoor van Pjotr Vreeswijk.

Het verhaal: Dwaalspoor

Als Alex De Klerck, een ex-agent van de geheime Europese antiterreureenheid OPERATIONS, een onheilspellend en mysterieus bericht ontvangt, reist hij in allerijl naar Brussel.

Op hetzelfde moment komt er dertienduizend kilometer verderop een roestige oude dieseltrein in beweging, waarvan zowel de lading als de bestemming onbekend zijn.

Eenmaal in de Europese hoofdstad gearriveerd, lijkt voor Alex alles veranderd. Zijn oude werkgever keert zich tegen hem en als hij daarna ook wordt geconfronteerd met een brand met dodelijke afloop, neemt de voormalig geheimagent noodgedwongen contact op met zijn enige en laatste bondgenoot: computerexpert en oude vriendin Suzanne Boyle.

In een ultieme poging het bericht te ontcijferen, vraagt hij haar alle geschreven en ongeschreven regels te overtreden. Wat hij niet weet, is dat daarmee de poort naar Europa wagenwijd wordt opengezet. Een monsterlijk kwaad stroomt het continent binnen.

De schrijver: Pjotr Vreeswijk

Pjotr Vreeswijk is geboren in Gouda en getogen in Den Haag. Na zijn diensttijd in Blomberg (Duitsland), waar hij als luchtmachtbeveiliger heeft gewerkt, is Pjotr in de Haagse horeca terechtgekomen. Hierna heeft hij de overstap naar de politie gemaakt, waar hij ondertussen ruim veertien jaar werkt.

Bij de politie heeft hij diverse functies en neventaken vervuld. Zo is hij motorrijder en mountainbikesurveillant in een achterstandswijk geweest en heeft hij als lid van onderzoeksteams verschillende grote rechercheonderzoeken gedraaid. Nu is hij, in de rang van brigadier, werkzaam als wijkagent aan bureau Scheveningen waar hij de spil tussen politie en burgers vormt. Zijn jarenlange ervaring als agent in verschillende Haagse wijken is merkbaar in de razendsnelle actiescènes van Dwaalspoor.

Uitgeverij LetterRijn stelt 15 leesexemplaren beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (Dwaalspoor) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uitgaat naar een ePub of paperback

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 23 oktober 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    M_Vermeulen89
    Bijdrager
    Post count: 37

Mezelf direct ingeschreven voor deze leesclub! Ontzettend genoten van deel 1 (masterplan) en ben dan ook erg nieuwsgierig naar dit tweede deel!

Jara Lee
    Bijdrager
    Post count: 44

Hallo!
    Ook ik heb een mail gestuurd. Lijkt mij erg leuk om ook mee te doen aan een leesclub! Als auteur vond ik het ook erg leuk om een onderdeel van de leesclub te mogen zijn! (Leesclub 50)
    Groetjes van Rachel

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 216

Vorig jaar mocht ik deelnemen aan de bijzondere leesclub van Masterplan met een meet en greet, zo leuk. Nu wil ik graag het tweede deel lezen en als het even kan naar de release.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 230

Ik lees mee met eigen exemplaar

Severine
    Bijdrager
    Post count: 92

Mij ook weer ingeschreven, ziet er een erg goed boek uit!

Saskia
    Bijdrager
    Post count: 85

Ik heb me ook ingeschreven. Het klinkt echt vreselijk spannend en mysterieus!

Evy De Brabander
    Bijdrager
    Post count: 172

Ik ga zo naar de boekpresentatie, ik kijk even of ik de tijd vind om mee te doen met de leesclub!

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager
    Post count: 79

En Evy? Doe je mee?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.