Home Forums Leesclub 81: De oorkonde Inschrijven leesclub De oorkonde

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 983
    #14911 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 81 De oorkonde van Hélène Wagener

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de eenentachtigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is:  De oorkonde  van  Hélène Wagener.

Het verhaal:  De oorkonde 

Het woord ‘dood’ dringt langzaam door in mijn bewustzijn. 
    Het wroet zich in mijn wezen en laat zien wie ik ben.
    Zelfreflectie spiegelt de waarheid, ik ben een moordenares!

Wie wil zakenvrouw Blanche Defuis ruïneren?

De verhuizing van Amsterdam naar het Zeeuwse Zeelenburgh is voor niets geweest!
    Blanche is niet alleen gevlucht voor een psychopaat, maar ook voor haar eigen verleden.
    Zij ontdekt dat haar kersverse echtgenoot Tom via sms’jes, Messenger en Skype communiceert met alias Moontje.
    Gaat hij alleen digitaal vreemd?
    Wanneer Blanche een filmpje opent in een WhatsApp-bericht, wordt alles duidelijk.
    Haar aartsvijand heeft haar gevonden en maakt alles kapot wat Blanche liefheeft. 

De schrijver: Hélène Wagener

Hélène Wagener (1969, Tilburg) is werkzaam in de wijkverpleging, journalistiek en doet de redactie voor het Reeshofjournaal. Ze is getrouwd en moeder van drie dochters en twee stiefkinderen.
    Hélène: ‘Ik heb altijd een druk leven gehad. Momenteel ben ik herstellende van een zware nekoperatie. Ik ben de neurochirurg dankbaar dat hij een verlamming wist te voorkomen. De afgelopen maanden heb ik veel levenslessen geleerd. Ik pluk de dag en geniet intens van alle mooie momenten.
    Verder ben ik dol op lezen, het maken van bos- of strandwandelingen, Zeeuws-Vlaanderen, Amsterdam en het zorgen voor! Want ook verplegen is een passie.
    Het creëren van een spannend verhaal kost mij weinig moeite, ik ga er geheel in op!’

Onder het pseudoniem Hélène Rietman publiceerde zij in diverse genres, overwegend bij de Tilburgse uitgever Multi Media.

Uitgeverij Kramat stelt 15 leesexemplaren (alleen paperbacks) beschikbaar. 

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (De oorkonde) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 16 juli 2018. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemenen op ThrillZoneop de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Zohra
    Bijdrager
    Post count: 138

Dit lijkt me een spannend boek.
    Vreemdgaan via de digitale wereld…als je slim bent moet je dat toch kunnen verbergen ….
    Ontdekt ze dit toevallig of moest ze dit ontdekken…
    Mag ik dit ontdekken…

maria
    Bijdrager
    Post count: 169

de angst dat je altijd gevonden zal worden maakt je leven eigenlijk al kapot en ik heb nu al medelijden met Blanche ook al weet ik niet of dat terecht is. Ik heb van deze schrijfster nog nooit gehoord.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.