Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 20: De jager Inschrijven leesclub De jager

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 657
    #4362 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 20

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de twintigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: De jager van Tom Wood.

Het verhaal: De jager

Een meedogenloze moordenaar is dit keer zelf de prooi 

Vergeet Jack Reacher, vergeet Jason Bourne, vergeet James Bond. Hier is… Tom Woods Victor

Voor de fans van Lee Child, de Jason Bourne-boeken en tv-series zoals The Unit en Prison Break

Victor is een freelancer, een professional, een killer – de beste die er is. Hij is ijskoud, efficiënt en trefzeker. Hij leeft alleen, hij werkt alleen en niemand kent zijn achtergrond of echte naam. Voor hem is iedere opdracht een zuiver zakelijke transactie: hij schakelt het doelwit uit en hij krijgt ervoor betaald.

Wanneer hij in Parijs is om een routineklus op te knappen voor een anonieme klant loopt hij in een hinderlaag en moet hij ineens vechten voor zijn leven; een rol die volkomen nieuw voor hem is. Hij heeft geen idee wie zijn tegenstander is, maar één ding is zeker: hij laat zich door niets tegenhouden. Victor slaat op de vlucht en trekt door Europa terwijl de autoriteiten hem proberen te dwarsbomen en hij op de hielen wordt gezeten door niet één maar meerdere huurmoordenaars en geheime diensten. Maar Victor is geen makkelijk doelwit – en hij is minstens zo meedogenloos als zijn achtervolgers…

De schrijver: Tom Wood

Tom Wood woont in Londen. Zijn debuut De jager is het begin van de bestsellerserie over huurmoordenaar Victor. Als Tom niet aan het schrijven is, beoefent hij graag krav maga of doet hij aan boksen.

Uitgeverij Boekerij stelt 15 leesexemplaren (papier of ePub) beschikbaar. 

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres
    • Waarom je aan deze leesclub (De jager) deel wilt nemen…
    • Of je voorkeur uit gaat naar een papieren exemplaar of een ePub

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 6 maart 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.

kareltje
    Bijdrager
    Post count: 138

Tijdens het lezen van het inkijkexemplaar van dit boek meteen een adrenalinekick; ik ben alert, niet omdat ik de moordenaar ben, of mogelijk slachtoffer word, ik ben alleen nog maar de lezer………
    Heb me dus meteen aangemeld!

Lies Oosterhoff
    Bijdrager
    Post count: 90

Meegedaan aan deze! Dit lijkt mij een superboek met veel spanning en actie. Ziet er goed uit.

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 154

Ik hou wel van Lee Child en deze zou vergelijkbaar zijn dus heb ik me ingeschreven

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.