Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 36: De dood van een mooie vrouw Inschrijven leesclub De dood van een mooie vrouw

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 732
    #6972 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 36

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de zesendertigste ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is De dood van een mooie vrouw van Lies van der Wal-Oosterhoff.

Het verhaal: De dood van een mooie vrouw

Wanneer Werner na afloop van zijn nachtdienst bij de NAM een vroege ochtendwandeling maakt door de duinen van het Oerd, treft hij daar het levenloze lichaam van Anja aan. Al snel blijkt dat ze na te zijn verkracht door wurging om het leven is gebracht.

De Groningse rechercheurs Rinze Oostra en Sicko Holwerda worden naar Ameland gestuurd om deze brute moord op te lossen. Iedereen kende Anja als een mooie, lieve vrouw, en vijanden leek ze niet te hebben. Toch staan er meerdere verdachten op het lijstje van het bevriende rechercheurs duo, maar allemaal lijken ze een waterdicht alibi te hebben.

Lange tijd zien Rinze en Sicko een belangrijk detail over het hoofd. Totdat er een tweede vrouw wordt vermist. Vanaf dat moment is duidelijk waar ze de dader en zijn volgende slachtoffer zullen vinden. Maar zijn ze op tijd?

De schrijver: Lies van der Wal-Oosterhoff

Lies van der Wal – Oosterhoff (1968) woont in Aduard, een klein maar gezellig dorp in Groningen. Ze heeft heel veel interesses en is bijzonder avontuurlijk. Ze komt veel op de eilanden en haar passie is de natuur en schrijven. De dood van een mooie vrouw is haar solodebuut.

Lies van der Wal-Oosterhoff stelt 15 leesexemplaren beschikbaar. 

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar.

Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waarom je aan deze leesclub (De dood van een mooie vrouw) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op maandag 12 juni 2017. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone op de boekpagina een lezersrecensie plaatsen.
    Axelle
    Bijdrager
    Post count: 161

Aangemeld 🙂

Wemmie
    Bijdrager
    Post count: 57

Deze auteur ken ik nog niet, is dit haar debuut? Maar het stukje wat in de aankondiging staat boeit mij nu al. Een thriller op Ameland, dat prachtige eiland. Lijkt mij echt een heerlijk boek.

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

Waag een kans op deze onbekende auteur

wiets
    Bijdrager
    Post count: 84

Klinkt goed. Ik heb me aangemeld.
    Nou maar hopen…..

Severine
    Bijdrager
    Post count: 70

Ingeschreven. Ben benieuwd naar dit boek. Altijd leuk om nieuwe auteurs te ontdekken.

alegna
    Bijdrager
    Post count: 62

Klinkt zeeeeer goed..!

Hearts are wild creatures, that's why our ribs are cages..

Rietje
    Bijdrager
    Post count: 12

Leuk een boek dat zich op Ameland afspeelt. Ik kom er elk jaar dus wil graag meelezen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.