Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 05: Verleden tijd Inschrijven leesclub 05, Verleden tijd van Melissa Skaye

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 918
    #1584 |

Inschrijven voor ThrillZone leesclub 05

Vanaf vandaag is inschrijven mogelijk voor deelname aan de vijfde ThrillZone leesclub. Het boek dat de redactie heeft geselecteerd is: Verleden tijd van Melissa Skaye.

Het verhaal: Verleden tijd

In het derde deel van de VT-reeks krijgen Sanne Philips en Luca Borra, rechercheurs bij de politie Hoorn, te maken met twee moordzaken. Hun onderzoek leidt tot zaken uit het verleden die nooit eerder zijn opgelost. Sanne en Luca denken dat ze alles al eens hebben meegemaakt, maar niets is minder waar. Ondertussen kan Sanne haar verleden niet meer verdringen. Een jonge vrouw heeft te maken met getreiter en dreiging, waardoor ze zich genoodzaakt ziet contact met de recherche op te nemen. Met alle gevolgen van dien.

De schrijver: Melissa Skaye

Melissa Skaye (1972) is auteur van de thrillers Virtuele tango, Verboden tranen en van de fantasyreeks Jeremy Jago. Ze heeft in diverse bundels korte thrillerverhalen gepubliceerd. Verleden tijd is het derde deel in de VT-reeks. Melissa woont samen met haar man en twee kinderen in Hoorn.

Uitgeverij Ellessy stelt 15 leesexemplaren (5 papieren- en 10 digitale (PDF) exemplaren) beschikbaar.

Wil je een gratis exemplaar winnen en meedoen aan deze leesclub? Dan is dit je kans!

Deelnemen is voor ieder geregistreerd ThrillZone leesclublid mogelijk, je kunt je ook inschrijven als je kans wilt maken op een gratis exemplaar van een discussieboek.
    Wat moet je doen? Beantwoord deze mail (leesclub@thrillzone.nl ) en vul het volgende in:

• Je naam (voor- en achternaam):
    • Je forumnaam als die afwijkt van je echte naam:
    • Je volledige adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land):
    • Je leeftijd:
    • Je e-mailadres:
    • Waar je voorkeur naar uit gaat, papieren boek of digitaal (PDF):
    • Waarom je aan deze leesclub (Verleden tijd) deel wilt nemen…

Alleen als alle vragen volledig zijn beantwoord, maak je kans op een gratis exemplaar.

Let op!!:

• De inschrijving sluit op zondag 6 november 2016. Daarna wordt bekend gemaakt wie een leesexemplaar heeft gewonnen en start de discussieronde Vóór het lezen, als de eerste boeken zijn bezorgd.
    • Van deelnemers die in aanmerking komen van een leesexemplaar, wordt verwacht dat ze aan alle onderdelen van de leesclub actief deelnemen en op ThrillZone bij het discussieboek een lezersrecensie plaatsen.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 231

Ik heb het boek al in huis dus lees graag mee met eigen exemplaar

BibiBoom
    Bijdrager
    Post count: 15

Leuk! Ik heb genoten van “Virtuele Tango” en lees komende week “Verboden Tranen”. Graag doe ik mee met de leesclub voor “Verleden Tijd”.

karanina
    Bijdrager
    Post count: 10

Ik lees ook graag mee met een eigen exemplaar.

groet,
    Karin

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 918

Ik lees ook graag mee met een eigen exemplaar.

groet,
    Karin

Helemaal top Karin!!

Hetty
    Bijdrager
    Post count: 75

Ik heb de vorige boeken van de VT reeks met veel plezier gelezen en kijk erg uit naar dit derde deel. Ben heel benieuwd hoe het met de rechercheurs Sanne Philips en Luca Borra, verder gaat. Het eerste deel Virtuele tango destijds ook via de leesclub bij CZ gelezen en het lijkt me dan ook super leuk om weer een boek van Melissa Skaye te mogen lezen via een leesclub.Ik heb me dan ook meteen aangemeld.

kruidentuin
    Bijdrager
    Post count: 4

Ik heb de vorige boeken van de VT reeks met veel plezier gelezen en kijk erg uit naar dit derde deel. Ben heel benieuwd hoe het met de rechercheurs Sanne Philips en Luca Borra, verder gaat. Het eerste deel Virtuele tango destijds ook via de leesclub bij CZ gelezen en het lijkt me dan ook super leuk om weer een boek van Melissa Skaye te mogen lezen via een leesclub.Ik heb me dan ook meteen aangemeld.

Just a book
    Bijdrager
    Post count: 7

Heb me aangemeld! Lijkt me spannend verhaal en thrillerwaardig!

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Ik heb me ook ingeschreven voor dit boek van Melissa Skaye.
    Dit zou een prachtige kans zijn om met haar boeken kennis te maken. Menig uur heb ik in Hoorn rondgescharreld. Het zou leuk zijn om plaatsen te herkennen tijdens het lezen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.