Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 Leesclub 60: Het zwarte gif Het zwarte gif, Voor het lezen

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 172

Cover : Ik vind de cover erg mooi! Het enige nadeel is dat hij weinig opvalt in de boekhandel. Ik heb er bewust naar gekeken en door de weinig contrasterende kleuren gaat dit boek volledig op in de omgeving. Pas als je hem in je hand hebt, kan je waarde hechten aan de details. Het is erg duidelijk dat er moslims in betrokken zijn, een vrouw en Parijs. Mooi gedaan. De achterflap, ja voor mij hoeft dat niet zo, de schrijver in een stoere houding poserend. Langs de andere kant is het leuk om een gezicht bij de naam te hebben.
    Auteur : Ik heb nog nooit iets van Daniel Silva gelezen. Ik zou heel graag het eerste deel van de Gabriel Allon-serie lezen, maar daar is niet meer overal aan te komen! Als hij al zoveel boeken geschreven heeft in deze reeks, én ze nog steeds succesvol zijn… dan verwacht je goede dingen van de schrijver!
    Verwachting : Spionage staat bij mij gelijk aan complexe interacties tussen partijen in verschillende lagen van de politieke niveaus. Het is waarschijnlijk geen boek dat je op een avond wegleest, maar dat hoeft ook niet! Als ik het maar wel allemaal snap, hoe het zit. Dat heb ik bij le Carré nog wel eens, dat hij me kwijtgeraakt… Ik hoor goede geluiden en dan hoop je altijd dat je zelf ook een goed geluid kan voortbrengen na het lezen.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.