Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 32: Het dossier Het dossier, Voor het lezen

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 161

Cover: Alle aan- en opmerking betreffende de buitenzijde van het boek.
    De cover is prachtig. De uitgesneden letter zijn speciaal en misschien duidt het op de orgaanroof? En dan zie je door de uitsnijdingen een kleurige achtergrond. Ook al apart, want je verwacht een titelblad en dan zie je het mooie kunstwerk dat er achter verborgen zit. Een visueel heel aantrekkelijk boek en ook de korte inhoud is veelbelovend.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Ik ken de auteur niet. Ik las op de achterflap dat haar debuut vele nominaties kreeg. Als zij met dit boek dezelfde weg opgaat, zal het een topper worden.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?
    De tekst op de achterflap wekt mijn nieuwsgierigheid. Op het eerste zicht zie ik geen verband tussen orgaanroof en kunstvervalsing. Ik ben dan ook ontzettend benieuwd hoe de auteur die twee zo uiteenlopende zaken gaat verweven. Ik kijk er naar uit om te starten. Verwachtingen zijn hoog.

leentje
    Bijdrager
    Post count: 45

Lang gewacht maar dan toch gekomen. Het boek YES.
    de cover in een woord prachtig de uitgesneden letters met door de letters een stukje van de mooi tekening van de volgende blad. Maar wie kleeft er weer zo een stom klever op mijn boek. dit haat ik zo erg. de kleuren geel en blauw. Mijn boek is jammer genoeg beschadigd. kan dus achter af niet in mijn boekenkast komen te staan. heel jammer.

auteur
    ik ken ze niet. Maar doe altijd wat opzoek werk voor ik inga om mee te doen. en ze zag er veel beloofd uit wat ik van haar gelezen heb ben dus echt wel benieuwd.

verwachtingen
    de tekst op de achterkant en wat ik al gelezen heb op internet zorgen dat ik toch wel hoge verwachtige heb en meteen wil beginnen lezen. door het lang wachten ben ik nog met een boek bezig die ook heel goed is en ik echt eerst uit wil maar is nog maar een paar bladzijde maar is zo een boek dat je traag en heel geconsenteerd wil lezen en echt al de ditais er van wil kenen

mariskavv
    Bijdrager
    Post count: 19

Cover: De cover is prachtig, een mooie kleur en het doet denken aan een dossier. Ook de binnenflap met het kunstwerk erop, prachtig! Dat is al een ster waard!

Auteur: Ik las het eerste boek van Anya Niewierra en dat was goed. Een goede thriller. Dit boek is denk ik van een heel andere orde, het onderwerp is heel anders en ik ben dan ook heel erg benieuwd. Maar dan de auteur kan schrijven weet ik en ik verwacht dan ook een prettig te lezen thriller.

Verwachting: Ik heb veel goede recensies voorbij zien komen van dit boek, bewust niet gelezen om mijn mening niet te beïnvloeden. Maar ik verwacht een goed in elkaar stekende thriller welke leest als een trein.

Ingridje
    Bijdrager
    Post count: 33

Cover: Zeer mooie cover die reeds dikwijls mijn aandacht trok. De uitsparing van de titel is origineel.
    Auteur: Het debuut van Anya Niewierra is mij zeer goed bevallen, dus ik heb het volste vertrouwen in deze auteur.
    Verwachting: Ik heb al heel veel goede commentaren gehoord en gelezen over Het dossier, dus mijn verwachting is ook hoog.

sillyruns
    Bijdrager
    Post count: 93

Wat fijn dat iedereen nu van het boek kan (gaan) genieten!

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

Cover: Een echt eyecatcher dit boek met die felle kleur en uitgesneden letters. Er piept iets doorheen deze letters en dat zou mij in de winkel (en nu ook natuurlijk!) aanzetten om het boek vast te nemen. Je ziet dan bij het openslaan een kunstwerk en dat vind ik een mooie verwijzing naar kunstroof. Dat soort kunst kan je immers ook niet openlijk ergens ophangen. Geslaagde cover dus!

Auteur: Het is een eerste kennismaking met de auteur voor mij, maar ik vermoed dat het een zeer aangename kennismaking gaat worden. Haar debuut kreeg immers heel wat nominaties en dat zegt toch wel iets.

Verwachting: Ik verwacht spanning en intriges, een clash tussen verleden en heden. Ik hoop op een vlot lezend boek en een plot dat in elkaar klikt alsof het gegoten is!

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.