Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 33: Evenwicht Evenwicht, Tijdens het lezen

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 88

Jammer het boek is uit, ik heb er van genoten! De laatste circa 35 blz had ik voor gisteravond bewaard. Best een heftig en spannend einde.

Nancy Lutz
    Bijdrager
    Post count: 36

Door een plotselinge ziekenhuisopname heb ik nog weinig kunnen lezen.
    Gisteren ben ik thuisgekomen en kan dus nu lekker gaan lezen.
    Ik ben nu op blz 70 en vind het een goed boek. De personages beginnen zich goed te ontwikkelen en Marli wordt erg goed neergezet.
    Het begint al te spannen…
    Eén klein foutje ontdekt op blz 13.
    Moeder roept dat er wat eurootjes op tafel liggen, maar dit gedeelte speelt zich af in 1993, toen we nog niet met euro’s betaalden.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 241

Ik lees mee met eigen exemplaar.

Inmiddels de eerste 100 blz gelezen en ik moet zeggen het leest heerlijk .

Mooi die balans die er is bij het leven van Marli. Hierdoor kruip je lekker in de huid van Marli.

De verhaallijn van de persoon die in het cursief is gedrukt. Ben wel benieuwd wie dit nu wel is . Heb wel een vermoeden maar ja is die het ook ….

De maagband is wel een onderwerp waar ik de laatste tijd in mijn omgeving ook wel iets meer over heb gehoord. Ik ken een paar mensen die dit ook hebben ondergaan en is het gelukkig anders gelopen dan in dit boek en leven ze nog. Dit maakt het wel interessanter om te lezen en kan me hierdoor ook goed verplaatsen in de problematiek van de personages die het ondergaan.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 241

Ik ben nu op blz 70 en vind het een goed boek. De personages beginnen zich goed te ontwikkelen en Marli wordt erg goed neergezet.
    Moeder roept dat er wat eurootjes op tafel liggen, maar dit gedeelte speelt zich af in 1993, toen we nog niet met euro’s betaalden.

Ik heb dit verband niet gelegd euro en jaar. Waarschijnlijk gewoon aangenomen dat je in euro’s betaald. Scherp van je zeg.

Bookloversaphira
    Bijdrager
    Post count: 31

hoi
    Raar, ik heb voor de Pinksteren hier een post geplaatst maar hij staat er niet.
    geeft niets dan post ik het gewoon nog een keer. hihi

Ik ben bijna op de helft van het boek. Wat leest dit boek fijn en vlot weg. Het verhaal is tot nu toe opbouwend en ik ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat ontwikkelen. Van mij zou er wel iets meer spanning in mogen. op naar de andere helft van dit boek.

Anjavee
    Bijdrager
    Post count: 34

Studerende zonen in huis dus hou ik mij in stilte bezig! Vandaag een heel stuk kunnen lezen en ik ben nu echt wel gebeten door het verhaal. De spanning is zich echt aan het opbouwen. Ik heb een vermoeden wie Marli belaagt, al hoop ik voor haar dat ik het mis heb! Nog een 50 tal bladzijden,spannend spannend!! Wat een heerlijke schrijfstijl!!

Nancy Lutz
    Bijdrager

Inmiddels beland op blz 310.
    Wat een geweldig boek! Prima schrijfstijl, de spanning wordt goed opgebouwd.
    Ik weet nu zeker wie de dader is, maar heb het idee dat er nog een plotwending komt.
    Vandaag proberen om het boek uit te lezen…

Anjavee
    Bijdrager
    Post count: 34

Ik heb het boek uit! Wat een einde…..Ik laat alles even bezinken en dan ga ik over naar Na het lezen!

Nancy Lutz
    Bijdrager

Het boek is uit! Ik heb er van genoten.
    In het weekend ga ik de andere topics invullen.

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.