Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 12: De verdwijning van Bernard O. De verdwijning van Bernard O., Tijdens het lezen

4 berichten aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 74

Maar ik heb wel een opmerking, ik hoop dat mensen hier nog lezen. Ik vind het meer een YA boek.

Het boek leest idd. vrij gemakkelijk en is heel toegankelijk geschreven, mede door de vormgeving van het boek. Niet te dik en groter letter typen. Maar ik vind het toch niet een typisch YA boek, m.n. door de dieper liggende psychologische onderwerpen die wel herkenbaar maar toch subtiel beschreven zijn. Iedere lezer kan er het zijne/hare uithalen denk ik.

Thrill1981
    Bijdrager
    Post count: 34

Het verhaal is leest zeer vlot, ondanks dat neemt de schrijver de tijd om relatie tussen Carin en Bernard, in details neer te zetten. Bij het lezen heb je af en toe het gevoel dat je zelf gast bent in het het guesthouse waar ze verblijven. Hier boven zijn al een aantal mooie citaten genoemd, kan er niet echt eentje kiezen. Geen spelfouten tegengekomen.

Thrill1981
    Bijdrager
    Post count: 34

@wiets BPB is het architectenbureau van Bernard.

Weert
    Bijdrager
    Post count: 81

Niet zozeer het onderwerp, maar meer de schrijfstijl doet me denken aan young adult.

4 berichten aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.