Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 12: De verdwijning van Bernard O. De verdwijning van Bernard O., Tijdens het lezen

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 260

Ik heb het boek al een paar weken uit en inmiddels al zes andere boeken gelezen. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn ,et “De verdwijning van O”

WOW, vlugge lezer 😮 . Ben ook wel benieuwd naar de andere meningen. Kan me nu voornamelijk vinden in wat Coenraad zegt.

Ingridje
    Bijdrager
    Post count: 51

Vlotte schrijfstijl, ook leuk formaat van boek om te lezen… ofwel leest het gewoon heel vlot 😉
    Korte inhoud sprak me niet onmiddellijk aan maar ik moet mijn mening gaan herzien… en verder lezen.

Hetty
    Bijdrager
    Post count: 75

Ook hier is het boek uit. Een lekker vlot lopend verhaal. Meer in “Na het lezen” en “Beoordeling”.

Thrillreader
    Bijdrager
    Post count: 56

Dat vroeg ik me ook al af waar BPB voor zou staan. Iets in de trant van Bernard P…Bureau? Ik heb nog gezocht of de betekenis ervan ergens stond vermeldt. Tot zover ik nu ben leest het verhaal prettig. Gebruik van lettertype, grootte, taalgebruik en zins opbouw zijn eenvoudig. Ik ben nieuwsgierig naar hoe de vork in de steel zit waar de mensen in het café vandaan komen. Vampiers vraag ik me af? Om achter het antwoord te komen moet ik maar eens gauw verder gaan lezen. Ik hoop dat het verloop van het verhaal zoals tot nu toe interessant is en een verrassend plot bevat. Strakjes pak ik het weer op.

Hetty
    Bijdrager
    Post count: 75

Dat vroeg ik me ook al af waar BPB voor zou staan. Iets in de trant van Bernard P…Bureau? Ik heb nog gezocht of de betekenis ervan ergens stond vermeldt. Tot zover ik nu ben leest het verhaal prettig. Gebruik van lettertype, grootte, taalgebruik en zins opbouw zijn eenvoudig. Ik ben nieuwsgierig naar hoe de vork in de steel zit waar de mensen in het café vandaan komen. Vampiers vraag ik me af? Om achter het antwoord te komen moet ik maar eens gauw verder gaan lezen. Ik hoop dat het verloop van het verhaal zoals tot nu toe interessant is en een verrassend plot bevat. Strakjes pak ik het weer op.

BPB staat voor “Beautiful Premises Builders”

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 179

Dank je Hetty,

Ik ben het ergens bij iemands recensie tegen gekomen maar kan me niet herinneren dat ik het gelezen hebt.

John Brosens
    Bijdrager
    Post count: 15

Dat vroeg ik me ook al af waar BPB voor zou staan.

De betekenis staat op pag 139 onderaan. Natuurlijk had ik dat veel eerder expliciet kunnen vermelden, maar ik wil de lezer zelf laten nadenken…
    Dank je Hetty,

Ik ben het ergens bij iemands recensie tegen gekomen maar kan me niet herinneren dat ik het gelezen hebt.

Thrillreader
    Bijdrager

@ Weert,

Het was mij ook opgevallen. De alarmbel ging bij mij af! Een taxirit van ternauwernood 3 km 35 euro! In het verleden heb ik wel een keer een taxi genomen. Het was toen al behoorlijk prijzig, maar of je tegenwoordig voor een loopafstand van 3 km. dat je in 20 min. kunt lopen 35 euro moet rekenen is wel héél schrikbarend hoog! Of dit in het real life klopt? Ik zou het niet weten. In ieder geval ik zou te voet gaan.

Thrillreader
    Bijdrager

@ Hetty,

Gisteren heb ik het boek uitgelezen! Tijdens de leesuren zag pagina 139 de betekenis van BPB staan. De afkorting staat inderdaad voor Beautiful Premises Builders. By the way ik heb het boek met plezier gelezen.

Thrillreader
    Bijdrager

@John Brosens, Hetty en Coenraad,

Gisteren heb ik het boek uitgelezen! Tijdens de leesuren zag ik inderdaad op pagina 139 de betekenis van BPB Beautiful Premises Builders staan. De raadsel is opgelost. By the way ik heb het boek met plezier gelezen.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 183

@ Weert,

Het was mij ook opgevallen. De alarmbel ging bij mij af! Een taxirit van ternauwernood 3 km 35 euro! In het verleden heb ik wel een keer een taxi genomen. Het was toen al behoorlijk prijzig, maar of je tegenwoordig voor een loopafstand van 3 km. dat je in 20 min. kunt lopen 35 euro moet rekenen is wel héél schrikbarend hoog! Of dit in het real life klopt? Ik zou het niet weten. In ieder geval ik zou te voet gaan.

Als je goed kunt lopen, prima, maar gevoel dat dit afzetterij is.

Charlotte
    Bijdrager

Het leest weer net als een jeugdboek gemakkelijk en voor ik wist was ik al een eind op weg. Kan het ook niet nalaten om zo nu en dan te glimlachen, veel mooie zinnen maken dingen mooier.

Charlotte
    Bijdrager

Maar ik heb wel een opmerking, ik hoop dat mensen hier nog lezen. Ik vind het meer een YA boek.

Charlotte
    Bijdrager

Maar ik heb wel een opmerking, ik hoop dat mensen hier nog lezen. Ik vind het meer een YA boek.

Boek is uit.
    Goed verhaal, ik heb het met plezier gelezen. Hoe verzin je het. 😉
    Het is me opgevallen dat er geschreven wordt: ze is kwijt in plaats van ze is onvindbaar.
    Dat vind ik wel een apart gezegde.
    Verder vind ik dat de schrijfstijl doet denken aan young adult boeken, af en toe heb ik wel even moeten glimlachen.
    Verder in na het lezen.

Ah gelukkig ook de opmerking YA.

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

YA? Waarom vinden jullie dit? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor 🙂

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.